Новини

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

ТЕСТУЄМО ГАРЯЧІ ЛІНІЇ СЛУЖБ МІСТА
Кожна 10та заявка мешканців до Контакт-центру Кривий Ріг 1520 - "виклик" через те, що неможливо додзвонитись на гарячу лінію підприємства - надавача послуги. Ми опрацьовуємо всі заявки мешканців, але все ж таки – у межах повноважень органів місцевого самоврядування.

Для зручності мешканців у Кривому Розі збудований новий пішохідний красень-міст через річку Саксагань
65-метровий міст з’явився у Центрально-Міському районі. Тепер ним можна потрапити пішки з вулиці Свято-Миколаївської до парку ім. Ю. Гагаріна, Театральної площі та площі Визволення.

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
"Мій будинок" - актуальна онлайн інформація для мешканців міста про житлові будинки.

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520` КАНІКУЛИ?

Вибори у Кривому Розі – 2020

«ГАРЯЧІ ПИТАННЯ» криворіжців на Контакт-центр 1520»
Коментує департамент регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин Криворізької міської ради

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`
Коментує департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради, відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату міської ради і виконкому, управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради

МИ ТАМ – ДЕ ВИ! (Графік роботи Мобільних офісів на 20.10-22.10.2020)
Шановні криворіжці! Команда ЦНАПу продовжує свою роботу щодо надання адміністративних, соціальних, інших публічних послуг, зокрема здійснення консультативно-роз’яснювальної роботи та прийому заяв громадян за місцем проживання.

Зупинимо COVID-19 разом!
Карантин вніс свої корективи у життя кожного, незалежно від специфіки роботи. Але колектив Центру «Віза» не перестає надавати у повному обсязі якісні адміністративні послуги мешканцям та гостям міста. Ми намагаємось створювати безпечний простір при отриманні їх. Тому, на період запровадженого карантину, прийом та видача документів суб’єктів звернень у Центрі «Віза» здійснюється виключно за попереднім записом в електронну чергу.

О. Катриченко: Вже запущені 17 котелень, які опалюють лікарні та дитячі садки
Передпускові роботи йдуть у всіх інших котельнях — вони готові до подачі тепла на житлові будинки у разі зниження температури повітря, щоб для людей не було зайвих нарахувань

Інформація міського протиепідемічного штабу на 16 жовтня.
В Україні за минулу добу зафіксовано – 5 992 нових випадків коронавірусної хвороби. По Дніпропетровській області – 423, по Дніпру – 350. Кривий Ріг – 34 нових випадки. З них 10 пацієнтів вже перебувають на стаціонарному лікуванні, 24 - як контактні, на самоізоляції та амбулаторному лікуванні, їх самопочуття задовільне.

КОНТАКТ-ЦЕНТР 15-20: РЕЗУЛЬТАТ Є!
« Після заявки на Контакт-центр – все швидко ремонтується!» - саме так охарак-теризував нашу роботу один із мешканців міста, який звертався з питання ліквідації пориву мережі водопостачання.

На варті захисту соціальних прав працівників
Після послаблення карантинних обмежень інспектори праці повернулися до інформаційних відвідувань роботодавців. Головною темою таких відвідувань є недопущення використання тіньової праці, а отже і виплата заробітної плати працівникам «в конверті». Причиною активізації дій інспекторів праці департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради (надалі – Департамент) щодо протидії незадекларованій праці стали збільшена кількість порушень трудового законодавства під час карантину та недоотримання державою єдиного соціального внеску, що, в свою чергу, позбавляє працівника його ж соціальних гарантій.

ХТО НЕ ХОЧЕ РЕАГУВАТИ ЯКІСНО НА ЗАЯВКИ МЕШКАНЦІВ?
«Контакт-центр м. Кривий Ріг» (1520) проєкт, метою якого є забезпечення єдиного, доступного і простого для мешканців механізму заявок і «викликів» про проблеми, які виникають у різних життєвих ситуаціях. Криворіжці швидко опанували новий сервіс і наполягають на швидкому реагуванні виконавців послуг на свої заявки.