Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

КОНТАКТ-ЦЕНТР 15-20: РЕЗУЛЬТАТ Є!

Створено: 2020-10-16 13:58:43Оновлено: 2020-10-16 14:03:48

 « Після заявки на Контакт-центр – все швидко ремонтується!» - саме так охарак-теризував нашу роботу один із мешканців міста, який звертався з питання ліквідації пориву мережі водопостачання.

Віктор Чорний, начальник управління по роботі зі зверненнями громадян викон-кому міської ради говорить про те, що вирішуються навіть такі питан-ня, які не вирішувалися до цього роками:

  • Заявниця звернулася відремонтувати люк у під’їзді №2, що веде на покрівлю будинку №122 по вул.Героїв АТО. Як вона зазначає, цей люк постійно тече під час дощу і снігу ще з 2015 року. Комбінат благоустрою і райвиконком тільки обіцяють на майбутнє і нічого не роблять. Заявниця звернулася, тому що її в черговий раз затопило.

Після отримання заявки Контакт-центром питання було оперативно вирішено.

  • Мешканка міста зателефонувала з питання благоустрою території (вул.Пловдівська, приватний сектор) після робіт

КП «Кривбасводоканал», які проводились у червні 2019 року (міняли

трубу водопостачання). Зі слів заявниці, територія проїжджої частини вулиці після проведення робіт вкрита землею, що призводить до неможливості пересуватись дорогою під час та після дощу. Швидка допомога також не може дістатись вчасно. За даною адресою проживає багато літніх людей. Зазначає, що минулого року працівники КП «Кривбасводоканал» приїжджали на місце події, за їх словами, хотіли привести територію до ладу. Проте, на теперішній час питання лишається невирішеним. Після того, як заявниця звернулася до Контакт-центру, проблемне питання почало вирішуватися. Також не так швидко, як би хотілося, оскільки завадили погодні  умови,  але  тільки  з’явилася  можливість  роботи  виконати, КП «Кривбас-водоканал» провів їх у повному обсязі. Як видно на фото, працювали навіть вночі.

  •  Є випадки, коли було виконано зразу декілька заявок. Так, мешканка Центрально-Міського району надіслала одну заявку по ремонту покрівлі, а іншу - по обрізці гілок дерев навпроти вікон її квартири, які руйнували покрівлю. Виконавець - ТОВ «Дивобуд» підійшов відповідально до цих питань і оперативно вирішив проблему з гілками, які руйнували покрівлю, і саму покрівлю відновив. Необхідно зазначити, що заявниця сподівалася на те, що управителем будуть проведені ще деякі види робіт. Але на підприємстві зазначили, що ТОВ «Дивобуд» оперативно виконало лише аварійні роботи. До поточних робіт вони готові приступити зразу після того, як мешканці будинку почнуть платити за вже виконані роботи.
  •  При перевірці якості виконання робіт висловила подяку на адресу ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» мешканка Металургійного району. Покрівлю полагоджено швидко і якісно – вже перевірено під час дощу.
  •  До Контакт-центру звертаються не лише мешканці м.Кривого Рогу  для вирішення житлово-комунальних, соціальних питань, а й  громадяни з інших міст країни з особистими проблемами, що свідчить про довіру до  місцевої влади та міського голови. Так, до Контакт-центру звернувся мешканець м.Києва з питання розшуку  своєї бабусі, яка має проблеми зі здоров’ям і декілька днів не виходила на зв'язок з родичами. Виконкомом Центрально-Міської  районної у місті ради із залученням соціальних служб та громадськості району були вжиті термінові заходи по визначенню місця знаходження старенької. Того ж дня її відшукали члени садового товариства «Дзержинець» у зачиненому садовому будинку. Ураховуючи фізичний стан бабусі, онук, який приїхав наступного дня, помістив її до приватного пансіонату для людей похилого віку під нагляд медичних працівників. Бажаємо Ганні Яківні міцного здоров’я та многая літа!
  •  Біля будинків 7,9 на вул. Січеславська в 2016 році згоріли кілька сараїв. 25.09.2020 підрядною організацією спільно з мешканцями багатоповерхових будинків виконано роботи щодо приведення вищезазначеної території до належного санітарного стану.

 

  •  Тривалий час дитячий майданчик напроти заправки в Покровському районі на вул.Саласюка знаходився в аварійному стані. Після звернення до Контакт - Центру м. Кривий Ріг, проблема  була вирішена. На теперішній час ремонтні роботи виконані

 

 Дійсно, Контакт-центр м. Кривий Ріг не збавляє оберти. Ми готові плідно працювати і надалі над вирішенням проблем мешканців міста.

16 жовтня 2020

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради