Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ХТО НЕ ХОЧЕ РЕАГУВАТИ ЯКІСНО НА ЗАЯВКИ МЕШКАНЦІВ?

Створено: 2020-10-16 13:10:58Оновлено: 2020-10-16 13:11:45

«Контакт-центр м. Кривий Ріг» (1520) проєкт, метою якого є забезпечення єдиного, доступного і простого для мешканців механізму заявок і «викликів» про проблеми, які виникають у різних життєвих ситуаціях. Криворіжці швидко опанували новий сервіс і наполягають на швидкому реагуванні виконавців послуг на свої заявки.

За період роботи Центру операторами прийнято 4220 заявок, у тому числі майже кожну п’яту заявку оформлено криворіжцями через свої персональні електронні кабінети.

На сьогодні, за регламентом, оброблено 66% (або 2776) заявок.

Нас і мешканців занепокоює стан розгляду заявок такими  виконавцями, як:

1

ТОВ «УЮТ -2011»      

Сільвестров В.Ю.

 

68% заявок не розглянуто та лише

5% реальних справ

2

ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР»

Цопа Л.А.

16%  та 16% відповідно 

3

ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР»

Мельнікова А.М.

9% та 13% відповідно

4

ТОВ «ЕКОСПЕЦТРАНС»

Ліщук Л.С

9% та 17-% відповідно

5

ТОВ «КРИВОРІЖГАЗ»

Пономаренко А.О.

10% та 22% відповідно

6

ТОВ «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ»

Савчук П.К.

7% та 11% відповідно

 

Розуміючи, що Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) – не є комунальними підприємствами, які засновані міською радою та підзвітні виконкому міської ради, у тому числі з питань надання послуг населенню, міський голова Юрій Вілкул на селекторній нараді звернув увагу керівників, особливо в цей час - початку опалювального періоду в місті, на недопущення тяганини у розгляді заявок мешканців. «Ми працюємо і маємо працювати для криворіжців. Це наше головне завдання»,- сказав Юрій Вілкул.

Контакт-центр 1520 і мешканці міста чекають оперативного реагування на кожну заявку мешканців.

16 жовтня 2020

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради