Повна назваВідділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкомуАдресаУкраїна, 50101, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Молодіжна, будинок 1Номер телефону: (056) 493-04-76 |
|
Структура
Начальника відділу: Бідняк Олег Григорович
Тел.: 493-04-76
Головний спеціаліст: Ворон Ірина Олександрівна
Тел.: 493-04-76
Головний спеціаліст: Юрченко Валентина Павлівна
Тел.: 493-04-76
Спеціаліст ІІ категорії: Мозга Світлана Миколаївна
Тел.: 493-04-76
Графік особистого прийому громадян з надання консультацій відділом з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому
1. Начальник відділу:
понеділок, каб. 114, з 10.00 до 12.30, з 13.00 до 16.00, за адресою: пл. Молодіжна, 1, Тел.: 493-04-76
2. Спеціалісти відділу
понеділок, каб. 115, з 09.00 до 12.00, з 13.00 до 15.00, за адресою: пл. Молодіжна, 1, Тел.: 493-04-76
четвер, каб. 115, з 09.00 до 12.00, з 13.00 до 15.00, за адресою: пл. Молодіжна, 1, Тел.: 493-04-76
Завдання та функції
Послуги, які надає відділ з питань захисту прав споживачів
апарату міської ради і виконкому
Відділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому надає такі послуги:
1) Здійснення безоплатної первинної правової допомоги та надання такої допомоги з питань, що належать до його компетенції, відповідно до закону:
- надання громадянам консультацій і роз’яснень з проблемних питань сфери захисту прав споживачів та шляхів їх вирішення;
- надання громадянам роз’яснень положень законодавства про захист прав споживачів;
- надання громадянам консультацій щодо порядку звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги;
- аналізування умов договорів, що укладаються продавцями (виконавцями робіт, послуг) зі споживачами, які обмежують права споживачів;
- допомога у cкладанні заяв, претензій, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру) до субꞌєктів господарювання (продавців товарів, надавачів послуг);
- допомога у cкладанні листів правового характеру до органів, що здійснюють захист прав споживачів;
- надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.
2) Розгляд звернень громадян-споживачів (заяв, скарг, пропозицій) з питань захисту прав споживачів у межах наданих повноважень.
3) Надання інформаційно-консультаційних послуг городянам (споживачам й суб’єктам господарювання) за місцем їх роботи та навчання:
- у виконкомах Криворізької міської ради та районних у місті рад;
- у навчальних закладах;
- у Територіальних центрах соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян;
- у районних радах ветеранів;
- на ринках міста;
- у телефонному режимі;
- при виступах у засобах масової інформації тощо.
Законодавча база
Законодавство України
з питань захисту споживачів
Закон України «Про звернення громадян»
Закон України «Про захист прав споживачів»
Закон України «Про ціни і ціноутворення»
Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104
Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджений постановою КМУ від 15.06.2006 № 833
Законодавство України
з питань дотримання санітарного законодавства
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Законодавство України
в сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарії
Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини»
Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»
Закон України «Про інформацію для споживачів харчових продуктів»
Корисна інформація
Знай свої права: хто відповідає за збереження речей у камері схову в торговельних закладах?
Контроль за рекламою вакансій: Держпродспоживслужба отримала нові повноваження
За 2 місяці проведено 776 перевірок за цінами на ліки в аптеках
Безпечність харчових продуктів: як обрати яйця у магазині?
Безпечність харчових продуктів : на що варто звернути увагу, купуючи ранні овочі
Безпечність харчових продуктів: крашанки мають бути безпечними
Знай свої права: при купівлі товарів на вагу, варто звернути увагу на засоби вимірювальної техніки
Знай_свої_права: належна якість надання комунальних послуг
Безпечність харчових продуктів: обов’язкова інформація про сире молоко
Знай свої права: чи можна повернути або обміняти акційний товар?
Безпечність харчових продуктів: замовлення готових страв через мережу інтернет
Зразки претензій
Претензія
(у разі придбання неналежної якості технічно складних побутових товарів)
«____»____________20_ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав(ла) _____________________________________________________________________(найменування товару)
Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією розрахункового документа. На ________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що підтверджується копією гарантійного талону.
Через _________після придбання в _____________ виявились наступні недоліки:
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1) безкоштовно усунути недоліки протягом 14-ти днів з дати його пред’явлення та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) виплатіть неустойку в розмірі 1% вартості товару;
2) надати на час ремонту (з доставкою) товар з обмінного фонду; за кожний день затримки виконання вимоги про надання товару з обмінного фонду виплатіть неустойку в розмірі 1% вартості товару;
3) здійснити доставку товару на гарантійний ремонт (обслуговування) та його повернення за рахунок суб’єкта господарювання (продавця товару).
Прошу згідно ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів» надати копії документів, що засвідчують належну якість й безпеку товару, його походження.
У разі необхідності визначити причину втрати якості товару даю згоду на проведення незалежної експертизи у моїй присутності, яку Ви повинні організувати у триденний строк з дня одержання претензії (ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Прошу повідомити мене про дату, час та місце проведення експертизи.
У разі неможливості усунення недоліку прошу Вас замінити товар або повернути кошти.
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до органів по захисту прав споживачів, суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Додатки:
Копія розрахункового документа.
Копія гарантійного талону.
Дата Підпис
Претензія
(у разі придбання неналежної якості непродовольчих товарів, крім технічно складних побутових товарів)
«____»____________20_ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав(ла) _____________________________________________________________________(найменування товару)
Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією розрахункового документа. На ________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що підтверджується копією гарантійного талону.
Через _________після придбання в _____________ виявились наступні недоліки:
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1) безкоштовно усунути недоліки протягом 14-ти днів з дати його пред’явлення та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) виплатіть неустойку в розмірі 1% вартості товару (ч. 9 ст. 8).
Прошу згідно ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів» надати копії документів, що засвідчують належну якість й безпеку товару, його походження.
У разі необхідності визначити причину втрати якості товару даю згоду на проведення незалежної експертизи у моїй присутності, яку Ви повинні організувати у триденний строк з дня одержання претензії (ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Прошу повідомити мене про дату, час та місце проведення експертизи.
У разі неможливості усунення недоліку прошу Вас замінити товар або повернути кошти.
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до органів по захисту прав споживачів, суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Додатки:
Копія розрахункового документа.
Копія гарантійного талону.
Дата Підпис
Претензія щодо обміну якісного товару
«____»____________ 200__ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав(ла) ____________________________________________________________________
(найменування товару)
Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією розрахункового документа.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», у зв’язку з тим, що придбаний товар не задовольнив мене за формою (габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням), прошу Вас обміняти придбаний товар на аналогічний (або на будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості або повернути кошти).
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до органів по захисту прав споживачів та до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Додаток: копія розрахункового документа
Дата Підпис
Претензія у разі надання неякісних послуг
«____»____________ 200__ р в вашому(ій) організації я замовив ____________________________________________________________________
Вартість роботи складає _______ грн., що підтверджується копією договору або іншого документу..
На ______________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що підтверджується копією гарантійного документа.
Через ______________ після виконання в _____________________ виявились наступні (термін) (найменування роботи (послуги)
Які недоліки виявлені:
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас безоплатно усунути зазначені недоліки у виконаній роботі (наданій послузі) у строк _____ днів.
У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас розірвати договір про виконання робіт (надання послуг) та повернути кошти.
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до органів по захисту прав споживачів, суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Додаток: копія розрахункового документа
Дата Підпис
Відкриті дані
Перелік наборів даних, що перебувають у володінні відділу
Звіти у тому числі щодо задоволеня запитів на інформацію відділу з питань захисту прав споживачів
Опис: | Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Мета збору інформації: | Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», Постанова КМУ від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» |
Ідентифікаційний номер: | - |
Мова інформації: | Українська |
Розпорядник інформації: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Відповідальна особа: | Бідняк Олег Григорович |
Е-mail відповідальної особи | [email protected] |
Основна рубрика: | Місцеве самоврядування |
Дата створення: | 02/24/2025 |
Дата оновлення: | 02/24/2025 |
Запланована частота оновлення: | Раз на рік |
Ключові теги: | Звіти, робота, захист прав, споживач |
Звіт про роботу відділу | https://new2test.kr.gov.ua/api/uploads/Zvit_viddilu_za_2024_rik_d25d07ba7c.docx |