Надання послуг автостанціями регламентується Законом України «Про автомобільний транспорт» та Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 №176 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 №1184).
Автостанції надають пасажирам послуги, пов'язані з їх проїздом автобусними маршрутами загального користування, а автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, –послуги, пов'язані з відправленням та прибуттям автобусів згідно з розкладом руху.
До обов'язкових послуг, що повинні надаватися автостанціями пасажирам, належать:
- продаж квитків;
- користування приміщеннями для чекання поїздки, облаштованими місцями для сидіння;
- можливість користування громадськими вбиральнями;
- інформування щодо розкладу руху автобусів та вартості поїздки.
До обов'язкових послуг, що повинні надаватися автостанціями автомобільному перевізнику, належать:
- продаж квитків;
- організація прибуття та відправлення автобуса з облаштованих платформ;
- інформування водія щодо умов дорожнього руху на маршруті.
За надання обов'язкових послуг автостанцій з осіб, які придбавають проїзні квитки, стягують автостанційний збір, що входить до вартості квитка.
Отже споживач, купуючи квиток в касі, за сплачений автостанційний збір має право користуватись облаштованими місцями для чекання поїздки в приміщенні автостанції, громадськими вбиральнями та мати доступ до інформації про розклад руху автобусів та вартість поїздки.
Інші послуги, крім послуг кімнати матері і дитини, пасажирам надаються за плату.
Отже, якщо ваші права порушені – звертайтесь із заявою до Держпродспоживслужби України (01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1), яка наділена правом здійснювати в установленому порядку перевірки у суб’єктів господарювання щодо додержання ними правил надання послуг та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів.