Новини
Масові пожежі - лихо для екосистеми в цілому!
Пожежа — стихійне лихо, що має катастрофічні наслідки для природи й людей. Найчастіше пожежі в екосистемах провокуються людською легковажністью: не загашені багаття, кинуті недопалки, іскри вихлопів та навіть навмисний підпал.
«ДІДЖИТАЛ ВІЗА» для криворіжців!
Сьогоднi сталася визначна подiя у сферi дiджиталiзацiï нашоï краïни. I ВАША DIGITAL “ВIЗА” не могла пройти повз i не поiнформувати своїх читачiв. Так, за участi Президента України, Прем′єр-мiнiстра, Мiнiстрiв цифровоï трансформацiï та внутрiшнiх справ, Голови Державної мiграцiйної служби України вiдбувся офiцiйний релiз цифрових паспортiв у мобiльному застосунку “Дiя” та вони стали доступнi широкому загалу. Протягом двох тижнiв понад 17 тисяч бета-тестувальникiв тестили е-паспорти у закритому режимi.
МІСТО ВІТАЄ СВОЇХ ДОВГОЖИТЕЛІВ
ФІНАНСУВАННЯ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ
«Гарячi» лiнiï служб Центру «Вiза» на зв′язку iз замовниками послуг
За час карантину Центр “Вiза” пристосувався до надання адмiнiстративних послуг засобами поштового, в тому числi й електронною поштою, та телефонного зв′язку. Кiлькiсть особистих звернень з невідкладних питань життєдіяльності (по послугах, визначених постановою КМУ від 20.03.2020 №242) зменшилась у 5 разiв, а кiлькiсть звернень на безкоштовну “Гарячу” лiнiю Центру “Вiза” 0 800 500 459 значно зросла.
Рішення по Центру «Віза» з сесії міськради 22.04.2020
Депутатами міськради прийнято два рішення щодо діяльності Центру «Віза»: • внесено зміни до Переліку адміністративних, інших публічних послуг, що надаються через Центр «Віза». • затверджено проєкт для участі в обласному конкурсі проєктів і програм розвитку місцевого самоврядування.
Ю. Вілкул: Ми скоротили на 42,4 млн грн фінансування міськвиконкому та райвиконкомів й спрямували ці кошти на боротьбу з коронавірусом
За рахунок обмеження чисельності, премій та надбавок по міськвиконкому та райвиконкомах буде заощаджено 18 млн грн. Крім того, максимально обмежені поточні видатки на загальну суму 12 млн грн.
Для захисту криворіжців: депутати підтримали мера Юрія Вілкула - на боротьбу з коронавірусом додатково спрямовано понад 42 млн грн на медобладнання, ліки, засобі індивідуального захисту
Депутати підтримали пропозицію міського голови Юрія Вілкула та виділили на квітневій сесії додатково 42 379, 9 тис грн на боротьбу з COVID-19.
Тільки за останній тиждень медзаклади Кривого Рогу отримали від міста 320 тисяч масок
Начальник міського управління охорони здоров'я Костянтин Мурашко під час сесії міськради озвучив дані, що лише за останній тиждень безкоштовно видано міським штабом:
Ю. Вілкул: Ми надали максимальні пільги для малого та середнього бізнесу, які дозволяє нам зробити законодавство. 10 тисяч криворізьких підприємців отримають значну підтримку
В умовах карантину ми підримуємо малий і середній бізнес та звільняємо його від сплати єдиного податку та орендної плати На квітневій сесії депутати підтримали пропозиції міського голови Юрія Вілкула стосовно підтримки малого та середнього бізнесу.
МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
АПГРЕЙД ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ НЕРУХОМОСТІ
З метою відповідності діючому законодавству, оновлено програмне забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, реалізовано можливість проведення реєстрації права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання та іпотеки як виду обтяження речових прав (тепер реєстрація проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна).
TELEGRAM-ЧАТ З НОТАРІАТОМ: НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ
«Гаряча» лінія ЦНАПу «Віза» під час карантину щоденно опрацьовує значну кількість дзвінків з різних питань. Актуальними на сьогодні є питання, що пов’язані зі сферою нотаріату, зокрема щодо роботи нотаріусів та порядку вчинення нотаріальних дій.
Стан ринку праці міста в період карантину
В умовах дистанційної роботи Центр «Віза» не припиняє взаємодіяти із суб’єктами надання адміністративних послуг, що входять до його складу. Це стосується і Криворізького міськрайонного центру зайнятості, повноважні представники якого у звичайному режимі роботи здійснювали прийом у головному офісі Центру відповідно до узгодженого графіку (щочетверга з 9.00-12.00). Але, на період карантину прийом не здійснюється, послуги надаються виключно дистаційно: електронною поштою, онлайн, засобами поштового зв’язку.
Дозволи на вантажні перевезення негабаритних та небезпечних вантажів в умовах карантину: одержати просто!
Глобальна епідемія COVID-19 змусила всіх переглянути підходи до головного – безпеки життя громадян. Наше місто також впровадило карантинні заходи задля збереження здоров`я мешканців та запобігання поширенню хвороби.