З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом минулого тижня у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми.
2 6 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела заступник голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Ставицька Надія Миколаївна.
Жителів району цікавили питання щодо:
● виконання керуючою компанією ТОВ «Житлосервіс-КР» робіт з обслуговування системи водопостачання та ремонту покрівель у багатоквартирних будинках;
● поліпшення якості водопостачання у приватному секторі по вул. Княгині Ольги;
● можливості встановлення нових спортивних та дитячих майданчиків на території району;
● ремонту асфальтного покриття та встановлення лавок на зупиночних павільйонах району тощо.
2 7 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу природних монополій управління житлової політики та природних монополій департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради – Шишов Віталій Олегович.
Посадовець надав консультації щодо:
● формування графіків на асфальтування та ремонт загальноміських доріг, прибудинкових територій та мостів на 2026 рік;
● можливості встановлення контейнерів у приватному секторі по вул. Білогорська та відновлення огородження контейнерного майданчика по вул.Миколи Ткачова ;
● виконання комплексних ремонтів мереж водопостачання та водовідведення у приватних секторах міста;
● відновлення дорожньої розмітки на перехресті вулиць Сил спеціальних операцій та Рахманівська;
● умов участі у міській програмі "Теплий дім" тощо.
2 8 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела директор департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради – Інеса Благун.
Керівниця департаменту роз’яснила питання щодо:
● порядку оформлення постійного догляду за особами, які його потребують;
● розрахунку та виплати матеріальних допомог у зв’язку з тяжким матеріальним становищем;
● початку нової хвилі видачі продуктових наборів;
● умов улаштування до комунальної установи «Будинок милосердя» тощо.
У підсумку, протягом тижня фахівці розглянули 30 «викликів» і за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 7 заявок для більш детального вивчення питань.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!