З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулося 4 онлайн-прийоми.
1 4, 1 5 та 1 6 липня онлайн-прийоми провели представники районних у місті рад:
Жителі, які записалися на онлайн-прийоми, цікавилися питаннями щодо:
● проведення відновлювальних ремонтних робіт на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
● асфальтування та ремонту загальноміських доріг, тротуарів та прибудинкових територій;
● ремонту лавок на зупинках та встановлення нових зупиночних павільйонів;
●виконання ремонту конструктивних елементів житлових будинків та прибирання прибудинкових територій керуючими компаніями;
● скошування карантинних рослин та обрізка дерев на загальних та прибудинкових територіях тощо.
1 7 / 0 7 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Під час прийому надані роз’яснення щодо:
• порядку призначення та виплати пенсії;
• виплат пільг на оплату житлово-комунальних послуг;
• виплат державних соціальних допомог пільговим категоріям громадян.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 35 «викликів», за якими мешканці отримали вичерпні роз’яснення.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ
Ми завжди раді допомогти жителям міста!