З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради на минулому тижні відбулися особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
1 2 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провели посадовці департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради.
Керівниця департаменту надавала роз’яснення щодо:
● надання матеріальної допомоги постраждалим внаслідок ракетних обстрілів;
● умов отримання продуктових наборів пільговим категоріям громадян;
● заключення договору на обслуговування соціальним працівником пенсіонерів;
● порядку одержання засобів реабілітації особам з інвалідністю тощо.
Учасником цього онлайн-прийому також став
Посадовець консультував щодо порядку та підстав отримання пільг та допомог для сімей військовослужбовців.
1 3 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Жителі, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися питаннями роботи громадського транспорту:
● збільшення рейсів маршрутних таксі №№264, 8;
● корегування графіків руху тролейбусу №7 та автобусу №302 для зручності мешканців Інгулецького району;
● дотримання норм етичної поведінки водіями маршрутних таксі тощо.
1 5 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Під час спілкування жителям надавалися пояснення щодо:
● порядку призначення та виплати житлових субсидій;
● умов призначення та перерахунку пенсії.
У підсумку, фахівцями на вказаних онлайн-прийомах було розглянуто та опрацьовано 21 «виклик», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-приймалень можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20(усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!