З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулося 3 онлайн-прийоми.
1 2 та 1 3 серпня онлайн-прийоми провели представники районних у місті рад:
12/08/2025 – заступник голови Довгинцівської районної в місті ради з питань діяльності виконавчого органу – Павлюк Микола Васильович;
13/08/2025 – заступник голови Металургійної районної у місті ради – Гивель Павло Орестович.
Жителі, які записалися на онлайн-прийоми, цікавилися питаннями щодо:
● виконання керуючими компаніями робіт з обслуговування системи опалення, ремонту покрівель, прибирання прибудинкових територій багатоквартирних будинків та проведення робіт з заміни міжповерхових вікон за міською програмою «Теплий дім»;
● приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків, відновлення їх огородження та можливості розміщення сміттєвих контейнерів у приватному секторі,
● проведення відновлювальних ремонтних робіт на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
● скошування карантинних рослин та обрізки дерев на міських територіях;
● прибирання територій дитячих майданчиків та встановлення нових спортивних майданчиків;
● контролю за станом модульних укриттів тощо.
1 4 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу з контролю, договірних відносин та правил паркування управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради – Ярошенко Олександр Іванович.
Під час прийому надані консультації щодо:
● коригування графіків руху маршрутних таксі у ранкові та вечірні години;
● можливостей відслідковування громадського транспорту у застосунку «Картка Криворіжця» у розділі «Зручний маршрут»;
● забезпечення безкоштовного проїзду пільговим категоріям громадян у маршрутних таксі тощо.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 33 «викликів», за якими мешканці отримали вичерпні роз’яснення.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ
Ми завжди раді допомогти жителям міста!