Голова Ради оборони Кривого Рогу Олександр Вілкул зустрівся з керівництвом Міністерства юстиції України та Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та разом обговорили роботу Центру адміністративних послуг «Віза» і комплексний підхід міста до цифровізації послуг.
На сьогодні надання адміністративних та інших публічних послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») забезпечується через 39 офісів послуг. «Асортимент» послуг - 634 види. Щоденно Центр відвідують більше 1500 замовників послуг.
У Центрі успішно функціонують проєкти та сервіси: «ВІЗА МОБІЛЬНА», «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО», «ДІДЖИТАЛ ВІЗА», Відділ ДРАЦС, «Гаряча лінія», Відокремлений пункт реєстрації 057 кваліфікованого надавача довірчих послуг – АЦСК МВС України, Реєстр Криворізької міської територіальної громади.
Голова Ради оборони міста Олександр Вілкул зазначив: «Війна не зупинила життя людей, вони продовжують одружуватися, народжувати дітей, отримувати спадок, статус, виплати, оформлювати та відновлювати документи. Тому, надання якісних послуг є вкрай важливим! У Кривому Розі робиться все для того, щоб адміністративні та публічні послуги були доступними та зручними для кожного криворіжця. І результати цієї роботи говорять самі за себе. Кривий Ріг – лідер України з цифрової трансформації за підсумками 2-го кварталу 2025 року, що підтверджено Міністерством цифрової трансформації України.
Хочу зазначити, що особлива увага приділяється нашим військовослужбовцям та членам їх родин. Діє потужна міська програма підтримки ветеранів. Вже 3-й рік поспіль працює офіс «Я – Ветеран», яким надано більше 50-ти тисяч послуг, в тому числі більше половини з них (майже 26 тисяч ) - в новому модульному офісі. Він працює за принципом «єдиного вікна». Захисники та Захисниці, їх родини максимально зручно й швидко можуть оформити пільги, статуси, матеріальну допомогу, паспортні документи, зареєструвати бізнес, нерухомість, землю; отримати консультацію з навчання, розвитку бізнесу, юридичних питань. Працюємо далі над розширенням переліку та покращенням якості послуг, щоб кожен мешканець міг отримати необхідну підтримку швидко, зручно та без зайвих бюрократичних перешкод».
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану громадян (ДРАЦС) розпочав роботу у Центрі адмінпослуг «Віза» у 2022 році. Він надає ключові послуги у складі пакетів. Через офіс зареєстровано 180 народжень, 338 шлюбів. Крім того, через ЦНАП приймаються заяви про розірвання шлюбу, видачу повторних документів та внесення змін до актових записів.
Ірина Дубиківська, начальник управління у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостиля Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України, зазначила: «Я вперше у Кривому Розі. Побачила людей, які, проживаючи в надзвичайно близькій відстані до війни, мають сили посміхатися, боротися, рухатися вперед і розвиватися. Відчула ваше золоте серце Кривбасу. Від себе хочу висловити велику повагу і щиру вдячність за те, що змогли зупинити ворога і не дозволили йому зайти на територію вашої громади. Я приїхала з візитом, який планувала давно. І сьогодні ми бачимо, що ті послуги, які раніше надавала лише юстиція, тепер якісно надаються органами місцевого самоврядування. Зокрема, ваш ЦНАП був одним із найактивніших. Ми працюємо для людей. Люди - це ключова цінність, довкола якої маємо консолідувати наші зусилля. І головне - залишатися людяними при наданні цих послуг. Тому я щиро вдячна вам за вашу роботу, особливо, в такий складний час».
У Центрі «Віза», наразі, доступно 43 суто муніципальні послуги онлайн, що значно економить час замовників без відвідування ЦНАПу, а також 10 пакетних послуг за життєвими ситуаціями, започаткування яких було новацією Кривого Рогу, яка стала прототипом для комплексних послуг на державному рівні, наприклад, такої як єМалятко. І на цей час зареєстровано 9848 єМаляток.
Місто наближає адмінпослуги до містян, у тому числі до ВПО, яких зареєстровано вже більше 80 тисяч. Для цього працює Мобільний сервіс Центру «Віза». Це - три спеціально обладнані транспортні засоби, які виїжджають у відділені мікрорайони міста та 3 мобільні цифрові кейси для обслуговування пільгових категорій вдома, в лікарнях, в реабілітаційних центрах, закладах соціальної сфери.З початку роботи сервісу здійснено понад 1 тисячу виїздів та обслужено майже 33 тисячі замовників послуг.
Також, у місті діє державний проєкт «шлюб за добу», який дозволяє нареченим зареєструвати шлюб у скорочений термін. За час дії проєкту зареєстровано 3411 шлюбів, а з початку повномасштабного вторгнення – 978. Крім того, за новим порядком відбуваються проведення державної реєстрації шлюбів без особистої присутності одного чи навіть обох наречених, а лише із застосуванням засобів відеозв’язку.
«Я вдячний всім працівникам Центру, за те що ви працюєте задля людей, віддаючи себе, щоб допомогти тим, кому найважче. Разом з представниками юстиції ви проводите методичну роботу з роз’яснення норм чинного законодавства і, особливо, нових нормативно-правових актів. Адже послуги юстиції складні для виконання адміністраторів та державних реєстраторів і для мешканців. Тому, разом ми робимо державні послуги доступними та зрозумілими! Наша тісна співпраця важлива для отримання криворіжцями послуг комплексно та зручно», - підкреслив Олександр Вілкул.
Нещодавно Криворізький ЦНАП «Віза» підтвердив свій високий рівень обслуговування на форумі «ЦНАПи Дніпропетровщини – драйвери цифрових змін та державного сервісу», отримавши шість відзнак від міністерств та відомств.
Одним з цікавих моментів візиту стала участь у церемонії укладання шлюбу, що відбулася в оновленому після ремонту Центрально-Міському відділі ДРАЦС.









