Повна назва Адреса Електронна адреса [email protected] Номер телефону (0564) 94-74-43 |
Структура підрозділу
Управління електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» виконкому Криворізької міської ради | ||
СТОРОЖУК | начальник | 94-74-43 |
НЕТУПСЬКА | заступник начальника управління – начальник відділу аналітично-інформаційної роботи | 94-74-43 |
Відділ контролю | ||
ЯНЧЕВСЬКА | начальник відділу | 92-28-38 |
Відділ прийому, реєстрації, обробки заявок | ||
ВОЛИК Олена Павлівна | начальник відділу | 92-28-38 |
Основні завдання та функції управління
Основні завдання та функції управління
Основні завдання та функції Управління полягають у:
● реалізації повноважень виконавчих органів міської ради та створенні належних умов для задоволення потреб членів Криворізької міської територіальної громади на участь у вирішенні питань місцевого значення за допомогою електронних інструментів;
● організаційному забезпеченні отримання заявок мешканців міста, громадських об’єднань, внутрішньо переміщених осіб з використанням електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради (надалі – е-сервіс Контакт-центр) і направлення їх до управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради та районних у місті рад, місцевих органів виконавчої влади, суб’єктів господарювання для оперативного реагування на порушені питання, до компетенції яких належить їх вирішення, здійснення контролю за їх виконанням;
● проведенні аналізу заявок, пропозицій, скарг, що надходять через е-сервіс Контакт-центр та результатів їх розгляду, інформування виконавчих органів ради, міського голови та його заступників відповідно до розподілу обов’язків про виявлення проблемних питань у соціально-економічному житті Криворізької міської територіальної громади;
● здійсненні заходів, спрямованих на вдосконалення комунікації та взаємодії органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання міста з Криворізькою міською територіальною громадою;
● проведенні моніторингу, аналізу громадської думки з питань, що належать до повноважень Управління;
● оптимізації доступу громадян до інформаційних ресурсів міста, віднесених до його компетенції, шляхом підвищення рівня їх відкритості за рахунок створення нових можливостей i зручностей, забезпечення зворотного зв’язку, удосконалення існуючої системи електронної взаємодії міської влади та громади.
Регламент роботи е-сервісу Контакт-центр
Звіт про роботу управління
Звіт про роботу управління електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» виконкому Криворізької міської ради за 2024 рік
Управління електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» забезпечує організацію роботи електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради (надалі - е-сервіс Контакт-центр), який призначений для оперативного реагування та ефективного розв’язання проблемних питань мешканців, виконання яких належить до повноважень місцевої влади. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок: це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської ради та виконкоми районних у місті рад. Прийом заявок здійснюється за визначеними телефонами та електронно – через вебсайт spilkuisia.kr.gov.ua.
У 2024 році до е-сервісу Контакт-центр надійшло 187 486 дзвінків, оформлено 57 470 заявок, які автоматично спрямовані до суб’єктів виконання заявок, безпосередньо під час дзвінків надано 130 016 консультацій; 52 178 (91%) заявок виконано, 5 292 (9%) перебуває в роботі у виконавців.
У межах наданих повноважень управління координує роботу із суб’єктами виконання заявок щодо вирішення питань, з якими до них звертаються мешканці, їх супровід до остаточного розв’язання проблем; забезпечує контроль за виконанням заявок, здійснює зворотний зв'язок з заявниками.
На основі моніторингу і аналізу отриманих даних управління формує аналітичні показники та подає відповідну інформацію міському голові, заступникам міського голови відповідно до розподілу обов’язків про виявлення проблемних питань у соціально-економічному житті Криворізької міської територіальної громади з метою прийняття управлінських рішень. За звітний період підготовлено 780 таких аналітично-статистичних довідок з різних питань життєдіяльності міста.
25.01.2024, 16.02.2024, 12.04.2024 проведено наради з керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради; виконкомів районних у місті рад, що координують роботу з е-сервісом Контакт-центр у виконкомах з питань роботи в е-сервісі Контакт-центр, надані відповідні доручення.
Задля покращення комунікації суб’єктів виконання заявок з е-сервісом Контакт-центр, управлінням у квітні-червні проведені виїзні навчальні тренінги для посадових осіб районних у місті рад. Основні питання, які обговорювалися стосувалися дотримання регламенту роботи е-сервісу Контакт-центр; налагодження комунікації між структурними підрозділами під час опрацювання заявок та підвищення інформованості служб відповідальних чергових виконкомів районних у місті рад.
Загалом за звітний період управлінням підготовлено 230 звернень до суб’єктів виконання заявок стосовно покращення взаємодії з е-сервісом.
З метою удосконалення роботи е-сервісу та з урахуванням змін у законодавстві управлінням у 2024 році ініційовано прийняття 3 рішень виконкому «Про внесення змін до рішення рішенням виконкому Криворізької міської ради від 22.03.2023р. № 326 «Про затвердження Регламенту роботи електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради та Класифікатора основних заявок».
Контакт-центр є одним з основних засобів комунікації з членами міської територіальної громади в період воєнного стану. У центрі системно проводяться онлайн-прийоми керівниками виконавчих органів міської та районних у місті рад та представниками Пенсійного фонду. У звітний період проведено 131 онлайн-прийом, під час яких створено 99 заявок та надано 945 фахових консультацій.
Протягом звітного періоду велика увага приділялась реалізації у місті політики Героїв. У 2024 році до е-сервісу Контакт-центр від захисників і захисниць України та їх родин надійшло 568 дзвінків, з яких складено заявок – 113, надано 455 консультацій.
Управління активно працює з населенням та з медіа: підготовлено 121 публікацію на офіційному сайті виконкому Криворізької міської ради, вебсайті Контакт-центру м. Кривий Ріг та 2 сюжети на телебаченні.
Графік онлайн – прийомів посадовців
ЛИПЕНЬ 2025
08.07.2025 1400-1600 – в.о. начальника управління розвитку підприємництва - начальник відділу споживчого ринку виконкому Криворізької міської ради – Козаченко Тетяна Вікторівна
09.07.2025 1000-1200 - заступник голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Бершадський Вадим Вікторович
14.07.2025 1000-1200 - заступник голови Центрально-Міської районної у місті ради – Логвінов Сергій Валерійович
15.07.2025 0900-1100 - заступник голови Довгинцівської районної в місті ради з питань діяльності виконавчого органу – Хватова Світлана Володимирівна
16.07.2025 1000-1200 - заступник голови Металургійної районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Данильченко Едуард Валентинович
17.07.2025 1000-1200 - начальник відділу обслуговування громадян №12 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у м.Кривому Розі – Яковішина Євгенія Юріївна
21.07.2025 1400-1600 - голова Покровської районної у місті ради – Соколовський Андрій Романович
22.07.2025 1000-1200 - директор департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради – Благун Інеса Михайлівна
23.07.2025 1000-1200 - начальник відділу з контролю, договірних відносин та правил паркування управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради – Ярошенко Олександр Іванович
24.07.2025 1000-1200 - начальник управління охорони здоров’я виконкому Криворізької міської ради – Мурашко Костянтин Віталійович
31.07.2025 1000-1200 - заступник директора департаменту розвитку інфра-структури міста виконкому Криворізької міської ради – Терещенко Ігор Валентинович
Нагадуємо, що «онлайн-прийом у Контакт-центрі 1520» – це відкрите спілкування посадовців районних у місті рад, очільників департаментів та управлінь міськвиконкому та державних службовців Пенсійного фонду України з мешканцями щодо актуальних питань функціонування міста у форматі телефонних дзвінків.
Зв'язатися з нами можна:
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори) щодня з 0800 до 2000;
● через сайт spilkuisia.kr.gov.ua у режимі 24/7.
Під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Подати заявку до "Контакт-центру 1520"
Подати заявку до контакт центру можливо тут