Звіт про роботу управління електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» виконкому Криворізької міської ради за І півріччя 2025 року
Управління електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» забезпечує організацію роботи електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради (надалі - «е-сервіс Контакт-центр»), який призначений для оперативного реагування та ефективного розв’язання проблемних питань жителів Криворізької міської територіальної громади, виконання яких належить до повноважень місцевої влади. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок: це підприємства та установи, які надають послуги жителям, виконавчі органи міської ради та виконкоми районних у місті рад. Прийом заявок здійснюється за визначеними телефонами та електронно – через вебсайт spilkuisia.kr.gov.ua.
У першому півріччі 2025 року «е-сервіс Контакт-центр» опрацював 65 671 телефонний дзвінок від жителів громади, у результаті чого оформлено 19 399 заявок, які автоматично спрямовані до суб’єктів виконання заявок, безпосередньо під час дзвінків надано 46 272 консультації; 17 612 (90%) заявок виконано, 1787 (10%) перебуває в процесі опрацювання у виконавців.
У межах наданих повноважень управління здійснює супровід заявок на всіх етапах їхнього опрацювання, координує взаємодію з виконавцями, забезпечує зворотній зв'язок із заявниками та здійснює моніторинг виконання.
За результатами щоденного аналізу заявок управління формує аналітичні звіти з метою виявлення системних проблем у життєдіяльності Криворізької міської територіальної громади. У І півріччі підготовлено 407 аналітично-статистичних довідок з актуальних питань, які були направлені міському голові та його заступникам відповідно до розподілу обов’язків для ухвалення обґрунтованих управлінських рішень. З урахуванням результатів моніторингу та з метою оперативного реагування на виявлені проблеми, управлінням також було направлено 161 звернення до суб’єктів виконання заявок із рекомендаціями щодо покращення взаємодії з е-сервісом та підвищення ефективності обробки звернень жителів.
За ініціативи управління та з метою удосконалення існуючої системи електронної взаємодії міської влади і громади, у І півріччі 2025 запроваджено новий функціонал «Зворотній зв'язок від заявника». Управлінням станом на 30.06.2025 вже опрацьовано 31 заявку, в яких жителі залишили зворотній зв'язок.
Задля удосконалення взаємодії між суб’єктами виконання заявок та е- сервісом, у лютому–березні 2025 року управлінням було ініційовано та проведено низку нарад. До участі в них були залучені керівники структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради, а також заступники голів та керуючі справами виконкомів районних у місті рад, які безпосередньо відповідають за організацію роботи в е-сервісі на місцях. У ході нарад були розглянуті ключові аспекти функціонування електронного сервісу, зокрема — дотримання вимог Регламенту роботи Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради, своєчасність реагування на заявки жителів та якість їх опрацювання. За результатами нарад надані відповідні доручення. З метою поглиблення розуміння окремих галузевих питань, для працівників управління були організовані інформаційно-навчальні зустрічі з профільними підрозділами:
– 21.02.2025 з управлінням з питань контролю за станом благоустрою;
– 24.02.2025 з департаментом адміністративних послуг;
–18.04.2025 з департаментом розвитку інфраструктури міста та КП «Центр поводження з тваринами».
З 13.05. по 03.06.2025 року співробітники управління взяли участь у спеціалізованому тренінгу на тему: «Перша психологічна допомога в надзвичайних ситуаціях, навички стресменеджменту та спілкування в стресових ситуаціях», під час якого опанували сучасні методики реагування на психологічні виклики, особливо актуальні в умовах воєнного стану. За результатами навчання всі учасники отримали відповідні сертифікати. Спеціалісти управління постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти: у квітні 2025 на платформі «Дія. Освіта» засвоїли курс «Цифрова грамотність для державних службовців» та щодо безпеки у цифровому середовищі, отримали відповідні сертифікати «Цифрограм», «Кібергарм».
У зв’язку зі змінами в законодавстві, а також з урахуванням пропозицій суб’єктів виконання заявок, управлінням було підготовлено проєкт рішення виконкому Криворізької міської ради, який затверджено на засіданні виконкому міської ради від 24.02.2025 №238 «Про внесення змін до рішення рішенням виконкому Криворізької міської ради від 22.03.2023 № 326 «Про затвердження Регламенту роботи електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради та Класифікатора основних заявок».
У період воєнного стану Контакт-центр відіграє одну з ключових ролей у забезпеченні стабільної комунікації між громадою та органами місцевого самоврядування. На платформі е-сервісу систематично організовуються онлайн-прийоми громадян за участю керівників виконавчих органів міської та районних у місті рад, а також представників Пенсійного фонду. Протягом звітного періоду відбулося 72 онлайн-прийоми, під час яких було створено 18 заявок та надано 540 фахових консультацій.
Управління систематично здійснює інформаційно-роз’яснювальну роботу, спрямовану на висвітлення власної діяльності та інформування громадськості з актуальних питань. Упродовж звітного періоду на офіційному вебсайті виконкому Криворізької міської ради та на вебпорталі е-сервісу «Контакт-центр м. Кривий Ріг» було оприлюднено 61 інформаційне повідомлення.
Звіт про роботу управління електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» виконкому Криворізької міської ради за 2024 рік