Новини

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
Міські електронні сервіси у мобільному додатку "Мій Кривий Ріг – Smart City". "Міський транспорт" – зручний спосіб отримання оперативної інформації про рух громадського транспорту у реальному часі.

Регламент роботи ЦНАПу «Віза» в умовах пандемії
«Гарячим питанням» роботи «КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520» у сфері публічних послуг стало питання регламенту роботи Центру «Віза».

«З ПОВАГОЮ ДО ЛЮДЕЙ ЗОЛОТОГО ВІКУ»
Першого жовтня в відділеннях Територіальних центрів соціального обслуговування з дотриманням усіх протиепідеміологічних вимог, проведені культурно-розважальні заходи з нагоди відзнаки Міжнародного дня людини похилого віку та Дня ветерана.

Вітаємо Комунальну установу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» КМР з 30-ою річницею створення
Висловлюємо вдячність колективу комунальної установи за сумлінне служіння обраній справі, високе почуття обов’язку, професіоналізм, доброту та душевну щедрість.

БЕЗКОШТОВНО І БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ - принцип роботи ЦНАПу «Віза»

Контакт-центр 1520: активність «викликів» по районах міста
Майже за місяць тестової роботи з мешканцями Контакт-центром 1520 прийнято 2730 заявок: в перерахунки на 10 тис. мешканців активність мешканців по районах міста наступна:

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`
Коментує: Відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату міської ради і виконкому

Ю.Вілкул: Зроблю все можливе, щоб криворіжці могли безпечно відвідувати парк Гданцівський і він став доглянутим та затишним
«Але офіційно парк буде прийнятий, коли нам покажуть все, що є у кошторисі - приймати неіснуючі об’єкти не будемо» Повернення до життя - найстаріший та один із найулюбленіших криворіжцями парк ім. Ф. Мершавцева (Гданцівський), що у Центрально-Міського районі, нарешті отримав реальний шанс на відродження, створення по-справжньому гарного, затишного, зеленого куточку відпочинку та дозвілля для дорослих та дітей.

Юрій Вілкул: Продовжуємо забезпечувати лікарні новим сучасним обладнанням – це здоров`я криворіжців і сотні врятованих життів
У другій міській лікарні повністю завершені роботи з реконструкції приміщень операційного блоку під ангіографічну систему зі встановленням ангіографічного комплексу. Міський голова Юрій Вілкул провів робочу нараду щодо введення в дію нового обладнання та поспілкувався із командою фахівців, які працюватимуть у новому відділенні.

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
"Вокзали" – актуальна онлайн інформація для гостей та мешканців міста про автостанції та додаткові послуги, що надаються пасажирам.

Медична інформація міського штабу на 5 жовтня.
З діагнозом Covid-19 (підтвердженим ПЛР аналізами) у Кривому Розі лікуються – 294 пацієнта, з них – 8 не мешканці міста. За минулу добу серед криворіжців зареєстровано 3 нових випадків коронавірусу, всі пацієнти вже перебували на стаціонарному лікуванні. Одужало за добу 1 людина.

«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне
З початку року операторами «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято майже 25 тисяч вхідних дзвінків, що в три рази більше за аналогічний період минулого року. Під час карантину кількість звернень збільшилась в 4 рази. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза», офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Сьогодні роз’яснюємо таке:

ФІНАНСУВАННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
30 ВЕРЕСНЯ профінансовано 100 % від потреби коштів на виплату житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг за ВЕРЕСЕНЬ поточного року

Прийом заяв на «Картку криворіжця» триває
Місяць як у Центрі надання дміністративних послуг «Віза» (площа Молодіжна,1, робочі місця №44, 45) триває видача «Картки криворіжця». Першими «Картку» отримали ті пільговики, які подали заяви в минулому році. За цей час 194 мешканця вже отримали картки у ЦНАП «Віза», а взагалі по місту картки видано майже 26 тис. криворожан.

Відновились виїзди Мобільного офісу – запрошуємо відвідати і отримати соціальні послуги за місцем мешкання!
За місяці дії карантину усі ми, мабуть, призвичаїлись до обмежень у спілкуванні та пересуванні… Тому повідомлення про виїзд «МОБІЛЬНОЇ ВІЗИ» ми сприйняли з великим настроєм і ентузіазмом. Чому? Тому що розуміємо, що Мобільний офіс – це той механізм комунікації з жителями, який в умовах обмеженого доступу до отримання соціальних послуг є зручним і комфортним засобом їх отримання. І як показав перший після тривалої перерви виїзд Мобільного офісу 29 вересня у Тернівському районі так думаємо не тільки ми.