ЗАПРОШУЄМО СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
НА ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПО КАПІТАЛЬНОМУ
РЕМОНТУ КОНСТРУКТИВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ, А САМЕ: ЗАМІНА ВІКОН
НА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ В МІСЦЯХ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ БУДИНКУ
ЗА НАПРЯМОМ «ТЕПЛИЙ ПІД’ЇЗД»
В РАМКАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ «ТЕПЛИЙ ДІМ»
ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ
Рішенням виконкому міської ради від 08.12.2021 №661 «Про затвердження Порядку реалізації Програми «Теплий дім» щодо виконання заходів з енергозбереження в багатоквартирних будинках для їх співвласників у м. Кривому Розі на 2012–2027 роки», зі змінами, з метою виконання заходів з енергозбереження, підвищення рівня комфорту проживання мешканців у багатоквартирних будинках, де послуги з управління житловим будинком надаються управителем, виключно на період воєнного стану в Україні за рахунок бюджетних коштів передбачено роботи з капітального ремонту конструктивних елементів житлового будинку, а саме: заміна вікон на металопластикові у місцях загального користування будинку, за умови співфінансування від співвласників багатоквартирного будинку.
Участь у 2025 році беруть пропозиції, які були прийняті за напрямом «Теплий під’їзд» у термін до 24.02.2022, із переліку 5–поверхових житлових будинків, затверджених рішенням виконкому міської ради.
Планується виконання робіт у 199-ти житлових будинках (перелік додається).
До участі у виконанні вищезазначених заходів запрошуються суб’єкти господарювання (фізичні та юридичні особи) на наступних умовах:
Кваліфікаційні вимоги до виконавців заходів за напрямом «Теплий під’їзд»
1. Потенційний підрядник заходів за напрямом «Теплий під’їзд» (надалі –Підрядник) повинен надати за власним підписом /або підписом уповноваженої особи завірені печаткою (за наявності) документи:
1.1. Довідку, складену за формою, наведеною нижче, що містить загальні відомості про Підрядника:
1 | Повне найменування Підрядника: | |
2 | Місцезнаходження Підрядника: | |
3 | Код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ): | |
4 | Назва установчого документу, відповідно до якого Підрядник здійснює діяльність: | |
5 | Телефон:_____________ моб.________________ | |
6 | Адреса електронної пошти: | |
7 | Посада, прізвище, ім’я та по батькові керівників (директора, головного бухгал-тера, головного інженера та/або начальника дільниці, виконроба): | |
8 | Дані про основний вид економічної діяльності: | Форма власності:
Місце та дата реєстрації:
|
9 | Розрахунковий (і) рахунок (и), код, який використовується для иденти-фікациї банків в Україні: | Банк (и), який (і) обслуговує (ють) Підрядника: |
10 | Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Підрядник як суб’єкт підприємницької діяльності: | |
11 | Уповноважений представник Підрядника на підписання документів: | |
12 | Уповноважений представник Підрядника на підписання договору: |
1.2. Копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців на поточну дату.
1.3. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додаткову вартість (надалі – ПДВ) або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Підрядник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Підрядник) є платником єдиного податку).
1.4. Копію Статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладання договору на виконання заходів).
1.5. Довідку, складену за нижченаведеною формою, що містить інформацію про наявність у Підрядника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, необхідних для виконання заходів:
Назва та тип обладнання та механізмів | Кількість/Стан | Власне/орендоване | Рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. Довідку у формі згідно з таблицею, у якій зазначається інформація про кожного працівника, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучатися для виконання робіт:
№ п/п | Посада (робоча професія) | Досвід роботи за спеціальністю, роки | №, дата наказу про прийняття на роботу, або трудової угоди (контракту, договору тощо) | № та термін дії посвідчення щодо робіт підвищеної небезпеки |
|
|
|
|
|
1.7. Копію аналогічного договору по заміні вікон в житлових будинках, із зазначеними дати, номера Договору, терміну виконання робіт та контактна інформація замовника.
1.8. Цінову пропозицію, у якій Підрядник повинен включити всі витрати, у тому числі прямі, загальновиробничі, вартість матеріалів, інші, прибуток, який він планує одержати при виконанні договору, та всі податки й збори, що сплачуються або мають бути сплачені ним, аналіз цінових пропозицій не менше ніж від п’ятьох виробників віконних блоків.
2. Підрядник повинен гарантувати:
2.1 якість будівельних матеріалів, обладнання та комплектуючих виробів, конструкцій і систем, що застосовуються для виконання робіт і будуть відповідати державним стандартам, технічним умовам та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти й інші документи, які засвідчують їх якість та можливість використання;
2.2 дотримання при виконанні робіт вимог закону та інших правових актів про охорону навколишнього середовища;
2.3 забезпечення в період виконання робіт необхідних протипожежних заходів, дотримання правил охорони праці, умов санітарно-гігієнічного режиму на об’єкті у відповідності до вимог Закону України «Про охорону праці»;
2.4 забезпечення систематичного, а після завершення – остаточного прибирання об’єкта від будівельного сміття, не допускаючи його накопичення в період виконання будівельно-монтажних послуг.
3. У разі якщо Підрядника визначать виконавцем робіт за напрямом «Теплий під’їзд» (надалі – Виконавець), він під час укладання договору на виконання робіт по встановленню вікон у житлових будинках надає:
3.1 проєкт договору, що підтверджує погодження Виконавця з основними умовами договору;
3.2 копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності у сфері будівництва;
3.3 чинні копії сертифікатів відповідності на блоки віконні (в тому числі на профіль, склопакет, фурнітуру та підвіконня) та протоколи випробувань;
3.4 скановану копія договору на утилізацію відходів будівництва. Вартість захоронення відходів будівництва на полігоні твердих побутових відходів повинна бути включена у договірну ціну, за виключенням відходів (зворотних матеріалів металобрухт);
3.5 документ, що підтверджує вартість зворотних матеріалів (металобрухт) надається при здачі актів виконаних робіт.
4. Виконавець заходів має право до укладення договору здійснити попереднє обстеження об’єкта для проведення самостійних замірів вікон та укосів (департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради забезпечує вільний доступ до об’єкту).
5. Виконавець самостійно відповідає за результати виконаних робіт та несе гарантійні зобов’язання протягом гарантійного терміну.
6. Завантажувально–розвантажувальні роботи, транспортування, вивіз сміття здійснюються виконавцем власними силами.
Технічні вимоги до виконання заходів за напрямом «Теплий під’їзд»
1. Віконні блоки мають бути з ПВХ-профілю з двокамерними енергозбері-гаючими склопакетами, білі.
2. Приведений опір теплопередачі світлопрозорих огороджувальних конструкцій має відповідати ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефек-тивність будівель» (п.5.2.1, таблиця 1 рядок 5).
3. Вироби мають відповідати вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та вхідні двері».
4. При виконанні заходів із заміни вікон слід передбачити виконання ремонту внутрішніх та зовнішніх укосів, а саме: відновлення штукатурного шару і його фарбування, та виконання вимог п. 7.3.26 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги».
Основні види робіт передбачених організаційно-технологічною схемою відповідно до розроблених ПКД:
- розбирання старих вікон;
- утилізація розібраних вікон;
- установка нових вікон;
- установка підвіконних дошок ( у разі наявності в ПКД);
- ізоляція примикань вікон до стін будинків;
- улаштування відкосів;
- установлення віконних зливів;
- виконання штукатурних та опоряджувальних робіт тощо.
При виконанні робіт застосувується матеріал виконавця.
Витрати на захоронення будівельного сміття покладається на виконавця робіт.
Ознайомитись з проєктно-кошторисною документацією та отримати роз’яснення щодо участі суб’єктів господарювання (фізичних та юридичних осіб) у вищезазначених заходах можливо в термін з 02.06.2025 по 16.06.2025 в департаменті розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради каб.441 з 8.00 до 16.00 (площа Молодіжна,1), т елефон для довідок: 92-15-44; 92-04 -84.
Цінова пропозиція надається по кожній адресі.
Пропозиції приймаються з 02.06.2025 до 16.06.2025 каб. 552 з 8.00 до 16.00 (площа Молодіжна, 1).