Контакт-центр 1520 — це не лише сервіс для прийому дзвінків від мешканців. Це платформа для діалогу і співпраці з тими, хто відповідає за виконання заявок. Наш новий цикл публікацій «За лаштунками Контакт-центру» розпочинаємо розмовою з директором Департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради Інесою БЛАГУН - партнером, який вирізняється відкритістю, готовністю до комунікації та активною участю у роботі сервісу.
Шановна пані Інесо, які питання найчастіше надходять від мешканців до департаменту через Контакт-центр 1520?
Соціальна підтримка криворіжців охоплює чимало важливих тем: від реалізації ветеранської політики, призначення і виплат матеріальних допомог, у тому числі у зв’язку з пошкодженням чи руйнуванням житла мешканців міста, забезпечення компенсаційних виплат до виконання міських та державних програм. Найбільше мешканців цікавлять умови отримання допомог, пільг та інші.
Як ви оцінюєте співпрацю з Контакт-центром 1520?
Для нас це дієвий канал комунікації. Завдяки 1520 ми отримуємо своєчасну та систематизовану інформацію про потреби громади. А мешканці, у свою чергу, отримують швидкі та зрозумілі роз’яснення. Це значно підвищує довіру до влади.
Ви активно берете участь в онлайн-прийомах. Від запровадження цієї ініціативи у жовтні 2020 року особисто Ви провели 43 прийома. Чому це важливо?
Такий формат дозволяє нам напряму відповідати на запитання людей, розвінчувати чутки, пояснювати складні рішення. Це прозоро, оперативно й водночас «по-людськи». Люди бачать не «установу», а конкретних фахівців, які готові допомогти.
Які теми сьогодні найбільш чутливі для мешканців?
Безперечно, це підтримка ветеранів та їхніх родин, а також питання отримання різноманітних видів допомог, підтримка внутрішньо переміщених осіб. Попри складну ситуацію, у Кривому Розі продовжує діяти масштабна Програма соціального захисту населення, на фінаснування якої у 2025 році спрямовано 896 млн грн із міського бюджету. Жодна муніципальна виплата чи соціальна програма не була скорочена. Зокрема, місто й надалі надає допомогу постраждалим від ракетних обстрілів та організовує безкоштовну видачу продуктових наборів.
Як ви бачите подальший розвиток співпраці з Контакт-центром?
Упевнені, що майбутнє за цифровими сервісами та ще більш відкритим діалогом. Плануємо посилювати інформаційний обмін, надавати більше роз’яснень у режимі «тут і зараз», аби кожен мешканець відчував, що місто його чує і підтримує.
Що особисто вас мотивує працювати у сфері соціальної політики?
Це можливість реально змінювати життя людей на краще. Коли бачиш, що своєчасно прийняте управлінське рішення вирішує проблеми містян або вирішене індивідуальне питання людини - це найбільша винагорода.
Три ключові меседжі від Департаменту соціальної політики:
Ми завжди відкриті до діалогу з мешканцями.
Контакт-центр 1520 - надійний партнер у роботі з громадою.
Головне завдання - підтримати кожного, хто потребує допомоги.
А ми нагадуємо вам, що долучитися до комунікації з Контакт-центром просто:
📞 1520 (для «Київстар», 056-499-1520 (для інших операторів мобільного або стаціонарного зв’язку)
💬 сайт Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/
🎧 онлайн-прийоми