Сьогодні мабуть немає жодної родини, яку так чи інакше не торкнулася війна. Специфіка роботи Контакт-центру пов’язана зі спілкуванням з різними категоріями людей: з початку повномасштабного вторгнення до нас надійшло понад 500 тис. дзвінків з різних питань життєдіяльності.
Часто наша «гаряча» лінія є найдоступнішим і найшвидшим способом для жителів Криворізької громади отримати первинну інформацію, щоб зорієнтуватися в ситуації, а нам – зрозуміти потреби з якими звертаються та скерувати питання до фахівців або ж надати роз’яснювальну інформацію.
Працівники Контакт-центру виконують емоційно складну роботу, оскільки отримують багаточисельні дзвінки та непрості запити, які інколи неможливо вирішити одразу. Працівникам доводиться працювати застосовуючи свої soft skills на максимум, залишаючись при цьому у психологічно позитивному ресурсі.
Завдяки взаємодії з КНП «Сервісний офіс «Ветеран» провідні психологи офісу провели тренінг з працівниками Контакт центру 1520 на тему "Перша психологічна допомога". Тож допомогти собі та іншим стабілізувати стан після емоційного виснаження, під час складних днів війни, тривожних новин сьогодення дуже важливо. Психологині Олександра та Інна навчали наших працівників навичкам стресостійкості, надання першої психологічної допомоги та стресменеджменту.
Таку підтримку можуть отримати ветерани війни та члени родин ветеранів, військовослужбовців, тих, хто втратив близьких на війні у сервісному офісі «Ветеран» за адресою пр. Металургів, 16.