Оформлення нерухомого майна — важливий етап, який вимагає точності, уваги та дотримання всіх юридичних процедур. Для мешканців Кривого Рогу процес реєстрації майна став значно простішим завдяки Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр дії»). Крок за кроком: як зареєструвати нерухомість легко та швидко:
Крок 1: Підготовка документів
Перед зверненням необхідно підготувати пакет документів, а саме:
- документ, що посвідчує право власності (договір купівлі-продажу, свідоцтво про спадщину, рішення суду, що набрало законної сили, технічний паспорт на об'єкт тощо);
- витяг з Державного земельного кадастру (для земельних ділянок);
- документ, що посвідчує особу (паспорт, паспорт громадянина України для виїзду за кордон тощо);
- квитанція про сплату адміністративного збору (документ що підтверджує факт звільнення від сплати адміністративного збору).

Крок 2: Запис на прийом
Для отримання реєстраційних послуг звертайтесь до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради або до його територіальних підрозділів за попереднім записом: в розділі прийом документів адміністраторами/консультація/реєстрація майна
Або Ви можете звернутись до:
Будь-якого іншого суб’єкта державної реєстрації

Приватних та державних нотаріусів Дніпропетровської області:
https://just-dnipro.gov.ua/?view=cat&category=1276
Нотаріат/Дніпропетровська область.
Крок 3: Подання документів для державної реєстрації права власності в ЦНАП «Віза» («Центр Дії»)
Адміністратор приймає Ваші документи, виготовляє електронні копії шляхом сканування та розміщення їх у Державному реєстрі речових прав, самостійно заповнює заяву, заявник в свою чергу перевіряє вказані відомості та проставляє власний підпис.
Крок 4: Отримання результату
Реєстрація займає від 1 до 5 робочих днів — залежно від типу послуги та терміновості. Після завершення процедури ви отримаєте витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
Додатково повідомляємо, якщо у Вас оформлене право власності на нерухоме майно в БТІ до 1 січня 2013 року, Ваші документи ЗАЛИШАЮТЬСЯ ЧИННИМИ та не потребують повторного оформлення. Внесення таких даних до Е-Реєстру не є обов’язковим.