УВАГА!
На публічне ознайомлення виноситься звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта – проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу», що розглянуто 23.12.2022 на засіданнях постійних комісій міської ради з питань планування бюджету, економіки та регуляторної політики з питань підприємництва з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку.
ЗВІТ
про базове відстеження результативності
проєкту регуляторного акта – рішення Криворізької міської ради
«Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: проєкт рішення Криворізької міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу».
2. Виконавець заходів з відстеження: інспекція з благоустрою, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
3. Цілі прийняття акта: приведення Правил благоустрою в м. Кривому Розі у відповідність до змін у чинному законодавстві. Покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 15.11.2022 до 15.12.2022.
5. Тип відстеження: базове.
6. Методи одержання результатів відстеження:
Методами одержання показників результативності проєкту є статистичні дані про:
розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта
кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта
розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаних з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регуляторного акта
рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта
кількість складених приписів щодо дотримання Правил благоустрою території м. Кривого Рогу
кількість складених адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою території м. Кривого Рогу.
Інспекцією з благоустрою та департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради проведено аналіз показників за період базового відстеження:
статистичних – фактичних і прогнозних надходжень до бюджету Криворізької міської територіальної громади (адміністративні протоколи) за 2021 та 2022 роки з прогнозної чисельності суб’єктів підприємницької діяльності
оціночних – витрат та часу на реалізацію регуляторного акта за результатами консультацій з міською координаційною радою з питань розвитку підприємництва.
Рівень поінформованості є досить високим, оскільки мешканці користуються не тільки паперовими носіями засобів масової інформації, але й електронною їх версією (статистичні дані не обраховуються). Офіційними вебсторінками Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, виконкомів районних у місті рад за 2021 рік скористалися понад 358 тис. відвідувачів (у 2022 році у зв’язку з військову агресію Російської Федерації доступ до сайтів дещо обмежений).
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також спосіб одержання даних:
Оцінка стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія проєкту регуляторного акта, здійснена за результатами статистичних даних, зазначених у попередньому пункті.
Ураховуючи, що завдяки дії регуляторного акта поліпшиться стан благоустрою міста, прилеглих територій до об’єктів благоустрою, у тому числі до об’єктів підприємницької діяльності, він позитивно вплине на продуктивність і конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
Визначення показників результативності регуляторного акта
Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:
№
п/п
Показники результативності
Прогнозований
показник
2022 рік
2023 рік
2024 рік
2025 рік
2026 рік
1
2
3
4
5
6
7
8
1
Розмір надходжень до держав-ного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта
Надходжень до державного бюджету та держаних цільових фондів не передбачено. Розмір надходжень до місцевого бюджету залежить від коштів, сплачених за адміністративними протоколами
6 800 грн (ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні право-порушення складає 340 грн)
6 800 грн
(ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні право-порушення складає 340 грн)
5 100 грн
(ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні право-порушення складає 340 грн)
5 100 грн (ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні право-порушення складає 340 грн)
3 400 грн
(ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні право-порушення складає 340 грн)
1
2
3
4
5
6
7
8
2
Кількість суб'єктів господарювання та/ або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта
Кількість не обмежена
37 211
37 211
37 211
37 211
37 211
3
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регулятор-ного акта
40,46 (погодинний роз-мір заробітної плати згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік») / 60 хв. х 5 хв. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет) = 3,37 грн
3,37 грн
Розмір часу буде сталим. Розмір коштів може змінюватися в залежності від змін розміру мінімальної заробітної плати. Розрахунки витрат наведено в додатках 1, 2 до аналізу регуляторного впливу проєкту рішення Криворізької міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу».
4
Рівень по інформованості суб'єктів господарювання та/ або фізичних осіб з основних положень акта
Високий
Високий
Високий
Високий
Високий
Високий
5
Кількість складених приписів про дотримання вимог Правил благоустрою території м. Кривого Рогу*
650 (наявність приписів призводить до підвищення рівня обізнаності суб’єктів господарювання)
650
720
790
810
900
6
Кількість складених адміністративних протоколів за порушення
20 (з підвищенням рівня обізнаності суб'єктів господарю-
20
20
15
15
10
1
2
3
4
5
6
7
8
Правил благоустрою території м. Кривого Рогу **
вання кількість складених протоколів буде зменшуватися)
7
Кількість урн, установлених суб’єктами господарювання
3 665
(Наразі майже біля всіх об’єктів установлені урни, однак необхідно змінювати пошкоджені та встановлювати урни біля нових об’єктів)
3 665
3 665
+ 350 (додатково встановлених) =
4 015
4 015
+ 200 (додатково встановлених) =
4 215
4 215
+ 200 (додатково встановлених) =
4 415
4 415
+200 (до-датково встановлених) = 4 615
* Маємо припущення, що кількість складених приписів буде збільшуватися на 2, 3 % , що призведе до підвищення рівня обізнаності громадян.
**Маємо припущення, що збільшення приписів про дотримання вимог Правил благоустрою території м. Кривого Рогу призведе до зменшення виявлених правопорушень у сфері благоустрою та зменшення кількості протоколів.
Під час проведення базового відстеження (у ході обговорення проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу) за змістом проєкту отримано пропозиції від Державної регуляторної служби та виконкому Інгулецької районної у місті ради. Крім цього отримано погодження за проєктом рішення від Північно-Східного відділення Антимонопольного комітету України.
У ході експертування проєкту отримано пропозиції від Державної регуляторної служби та виконкому Інгулецької районної у місті ради.
Пропозиції та зауваження, що надійшли до розробників проєкту регуляторного акта «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» у ході громадських слухань, потребують опрацювання.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей:
За результатами базового відстеження можна стверджувати, що ухвалення проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» є актуальним, однак потребують ретельного опрацювання отримані пропозиції.
Голова постійної комісії
міської ради з питань підприємництва
Андрій ЮРІС
Голова постійної комісії з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку
Юрій ЯРОВИЙ
Заступник голови постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, економіки та регуляторної політики
Тетяна МАЛИХІНА