З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради на минулому тижні відбулися особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
2 6 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Керівниця управління консультувала жителів щодо:
● захисту громадян від незручностей та порушення комфорту внаслідок діяльності об’єктів бізнесу;
● оформлення оренди земельної ділянки суб’єктам господарювання;
● умов працевлаштування неповнолітніх осіб тощо.
2 7 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Велика кількість питань жителів стосувалася отримання роз’яснень щодо забезпечення медикаментами на безкоштовній основі для лікування вірусних хвороб. Також запитували щодо:
● порядку оскарження рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи;
● ендопротезування пільгових категорій громадян;
● умов отримання направлень на стаціонарне лікування тощо.
2 8 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Жителі Саксаганського району, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися питаннями щодо:
● ремонту пошкоджених та встановлення нових ігрових елементів, прибирання територій дитячих майданчиків;
● проведення ремонтних робіт на внутрішньобудинкових мережах, конструктивних елементах житлових будинків та обслуговування прибудинкових територій керуючими компаніями;
● проведення робіт з встановлення міжсходових вікон в під’їздах будинків, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів тощо.
2 9 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Під час спілкування жителям Тернівського району надавалися пояснення щодо:
● порядку передачі у комунальну власність квартир;
● дотримання правил поводження з безпритульними тваринами на території району;
● встановлення нового зупиночного павільйону на зупинці "Рокувата" на заміну демонтованого тощо.
У підсумку, фахівцями на вказаних онлайн-прийомах було розглянуто та опрацьовано 37 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!