З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом минулого тижня у заплановані дати відбулося 3 онлайн-прийоми.
2 4 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела керуюча справами виконкому Саксаганської районної у місті ради Цилінська Ірина Єгорівна.
Жителі району під час онлайн-прийому запитували щодо:
● проведення ремонтних робіт в будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
● незручностей для мешканців житлових будинків пов’язаних з функціонуванням кавового виробництва по вул. Святителя Василя Великого;
● регулювання взаємовідносин між членами ЖБК;
● ремонт контейнерних майданчиків на території району тощо.
2 5 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату міської ради і виконкому Криворізької міської ради Милованов Ігор Володимирович.
Керівник відділу надав роз’яснення з питань щодо:
● незручностей та негативних наслідків стихійної торгівлі на вулицях міста;
● правових механізмів вирішення конфліктів із сусідами, які порушують громадський порядок тощо.
2 6 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів заступник начальника управління транспорту та телекомунікацій – начальник відділу з організації пасажирських перевезень виконкому Криворізької міської ради Катричев Павло Валерійович.
Під час онлайн-прийому посадовець надав відповіді з таких питань:
● збільшення кількості транспортних засобів або заміни їх на більш місткі моделі маршрутних таксі №№397,264;
● уточнення схеми руху автобусів №№1,1А;
● дотримання правил поведінки водіями та пасажирами маршрутних таксі;
● умов пільгового перевезення у маршрутних таксі тощо.
У підсумку, протягом тижня фахівці розглянули 31 «виклик» і надали вичерпні відповіді з кожного питання.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!