З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом двох тижнів у заплановані дати відбулося 7 онлайн-прийомів.
2 3 / 0 9 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела заступник голови Саксаганської районної у місті ради – Нагній Алла Володимирівна.
Більшість питань жителів Саксаганського району стосувалася отримання житлово-комунальних послуг у багатоквартирних будинках:
● заміни труб на внутрішньобудинкових мережах опалення;
● ремонту покрівель;
● обрізки дерев на прибудинкових територіях тощо.
2 5 / 0 9 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу з контролю, договірних відносин та правил паркування управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради – Ярошенко Олександр Іванович.
Під час онлайн-прийому були надані відповіді щодо:
● проведення робіт з благоустрою території навколо станції швидкісного трамваю «Електрозаводська»;
● поліпшення транспортного сполучення для жителів віддалених мікрорайонів міста;
● коригування графіків руху маршрутних таксі, автобусів та тролейбусів у вечірній час тощо.
2 5 / 0 9 / 2 0 2 5 наступний онлайн-прийом провів голова Покровської районної у місті ради – Соколовський Андрій Романович.
Керівник району надав роз’яснення щодо:
● дотримання правил паркування на прибудинкових та загальних територіях міста;
● проведення ремонтів загальноміських доріг;
● роботи фонтанів у парках та скверах району;
● ліквідації незручностей від стихійної торгівлі тощо.
2 6 / 0 9 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела начальник управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради – Рижкова Ірина Олексіївна.
Бажаючі отримали роз’яснення щодо:
● створення безбар’єрних умов відвідування об’єктів бізнесу;
● дотримання правил відвідування магазинів з тваринами;
● правил обслуговування покупців на ринках тощо.
2 9 / 0 9 / 2 0 2 5 перший онлайн-прийом провів заступник голови Металургійної районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Кучер Олександр Сергійович.
Для жителів Металургійного району актуальними були питання щодо:
● проведення відновлювальних ремонтних робіт на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
● підтримки задовільного санітарного стану модульних укриттів;
● захисту дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах тощо.
2 9 / 0 9 / 2 0 2 5 наступний онлайн-прийом провів голова Тернівської районної у місті ради – Кушнір Сергій Іванович.
Головні питання, які піднімали жителі Тернівського району, це житлово-комунальні послуги:
● ремонт покрівель;
● ремонт балконів;
● підготовка до опалювального сезону;
● поліпшення тиску водопостачання;
● налагодження якості електропостачання тощо.
3 0 / 0 9 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів заступник голови Довгинцівської районної в місті ради з питань діяльності виконавчого органу – Замешайлов Леонід Володимирович.
Бажаючі отримали роз’яснення щодо:
● порядку встановлення дорожніх знаків;
● правил обрізки та знесення аварійних дерев;
● проведення ремонтів лавок на транспортних зупинках району тощо.
У підсумку, упродовж двох тижнів фахівцями розглянуто та опрацьовано 62 «виклики», на які мешканці отримали вичерпні роз’яснення та складено 6 заявок для більш детального вивчення питань.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ
Ми завжди раді допомогти жителям міста!