З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми.
2 1 / 0 7 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів голова Покровської районної у місті ради Андрій Соколовський.
Керівник районної у місті ради відповідав на питання щодо:
● асфальтування та ремонту загальноміських доріг, тротуарів та прибудинкових територій;
● відновлення благоустрою території після проведення ремонтних робіт на зовнішніх мережах водопостачання та опалення;
● виконання робіт з прибирання території пляжу у парку «Шахтарський»;
● взаємодії з керуючими компаніями для проведення ремонтних робіт внутрішньо-будинкових мереж водопостачання та опалення;
● виконання обрізки дерев вздовж тротуару по вул.Січеславська тощо.
2 2 / 0 7 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела директор департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради Інеса Благун.
Жителі міста під час онлайн-прийому отримали консультації щодо:
● оформлення матеріальної допомоги постраждалим внаслідок ракетних обстрілів;
● порядку замовлення послуги «Соціальне таксі»;
● розрахунку та виплати соціальних допомог пільговим категоріям громадян тощо.
2 3 / 0 7 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу з контролю, договірних відносин та правил паркування управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради Олександр Ярошенко.
Під час онлайн-прийому посадовець надав відповіді з таких питань:
● порушення графіків руху маршрутними таксі;
● недостатньої кількості рейсів маршрутних таксі та автобусів в ранкові та вечірні години;
● дотримання правил дорожнього руху та поведінки водіями та пасажирами маршрутних таксі;
● припинення роботи деяких маршрутних таксі тощо.
2 4 / 0 7 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела головний спеціаліст відділу з лікувально-профілактичної допомоги управління охорони здоров’я виконкому Криворізької міської ради Тетяна Желязкова.
Посадовиця надала роз’яснення щодо:
● проведення планових консультацій та оглядів у вузькопрофільних спеціалістів;
● порядок проходження оцінювання повсякденного функціонування особи;
● забезпечення ліками на безкоштовній основі тощо.
У підсумку, протягом тижня фахівці розглянули 40 «викликів» і надали докладні роз’яснення з кожного питання.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!