З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом минулого тижня 19, 20 та 22 травня онлайн-прийоми провели представники районних у місті рад:
Жителі, які записалися на онлайн-прийоми, цікавилися питаннями щодо:
-взаємодії з керуючими компаніями та головами ОСББ для проведення ремонтних робіт на внутрішньобудинкових мережах та конструктивних елементах будинків;
-приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків та встановлення додаткових контейнерів;
-завезення піску, ремонту ігрових елементів та прибирання територій дитячих майданчиків;
-виконання скошування рослин та прибирання залишку гілок на загальних та прибудинкових територій тощо.
Окремо мешканцями Металургійного району підіймалися питання щодо проведення ремонтних робіт в будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів.
У підсумку, упродовж тижня, фахівцями розглянуто та опрацьовано 25 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-приймалень можна:
- на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
- на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
- за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!