З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом минулого тижня у заплановані дати відбулося 5 онлайн-прийомів.
1 8 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийоми провели начальник відділу з питань захисту прав споживачів апарату Криворізької міської ради і виконкому – Бідняк Олег Григорови та голова Покровської районної у місті ради – Соколовський Андрій Романович.
Посадова особа виконкому міської ради надала консультації щодо механізмів захисту прав жителів у випадках створення незручностей та порушення комфортних умов життєдіяльності внаслідок роботі об’єктів бізнесу.
Жителі Покровського району, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися питаннями щодо:
● проведення на внутрішньобудинкових мережах електро- та водопостачання аварійних ремонтних робіт та технічного обслуговування;
● правового врегулювання порушень правил спільного проживання та дотримання санітарних норм у багатоквартирному будинку
● асфальтування та ремонту загальноміських доріг, тротуарів та прибудинкових територій тощо.
1 9 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела заступник начальника управління охорони здоров'я виконкому Криворізької міської ради – Сухіна Тетяна Вікторівна.
Під час онлайн-прийому були надані відповіді щодо:
● отримання медичних послуг за Програмою медичних гарантій у вузькопрофільних спеціалістів;
● порядку проходження оцінювання повсякденного функціонування особи;
● забезпечення ліками на безкоштовній основі тощо.
2 0 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів заступник голови Центрально-Міської районної у місті ради по виконавчій роботі – Кушнір Андрій Дмитрович.
Посадовець спілкувався з жителями щодо:
●можливостей встановлення додаткових модульних укриттів на віддалених житломасивах району;
●проведення відновлювальних ремонтних робіт на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
●порядку взаємодії співвласників багатоквартирних будинків в вирішенні питань з управління будинком та прибудинковою територією;
●приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків на території району тощо.
2 1 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Під час прийому надані роз’яснення щодо:
● призначень та виплат пенсій;
● порядку отримання довідки, що підтверджує соціальний статус;
● виплат державних соціальних допомог пільговим категоріям громадян.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 38 «викликів», за якими мешканці отримали вичерпні роз’яснення.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ
Ми завжди раді допомогти жителям міста!