З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом минулого тижня у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми.
1 6 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела начальник управління соціальних питань департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради Наталя Антоненко.
Жителі міста під час онлайн-прийому отримали консультації щодо:
●умов призначення соціального працівника та отримання послуг соціального обслуговування;
● правил оформлення та перебування в комунальних установах КУ "Будинок милосердя» та КУ "Будинок нічного перебування";
● призначення та виплати пільг на придбання твердого пічного побутового палива;
● розрахунку та виплати соціальних допомог пільговим категоріям громадян тощо.
1 7 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів заступник начальника управління охорони здоров’я - начальник відділу з лікувально-профілактичної допомоги виконкому Криворізької міської ради Олександр Лук’яненко.
Посадовець надав роз’яснення з наступних питань:
● проведення планових консультацій та оглядів у лікарів-спеціалістів;
● порядок проходження оцінювання повсякденного функціонування особи;
● отримання направлення на ультразвукову діагностику у комунальних лікарнях міста;
● забезпечення ліками на безкоштовній основі тощо.
1 9 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела заступник начальника відділу обслуговування громадян №16 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у м.Кривому Розі Ірина Новгородська.
Під час онлайн-прийому надані пояснення щодо:
● порядку призначення та виплати житлових субсидій;
● умов призначення та перерахунку пенсії за віком.
2 0 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів голова Покровської районної у місті ради Андрій Соколовський.
Керівник районної у місті ради відповідав на питання щодо:
● асфальтування та ремонту загальноміських доріг, тротуарів та прибудинкових територій;
●виконання робіт з обслуговування внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення;
●відновлення благоустрою території після проведення ремонтних робіт на зовнішніх мережах водопостачання тощо.
У підсумку, протягом тижня фахівці розглянули 31 «виклик» і надали докладні роз’яснення з кожного питання.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!