З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня, 02, 03 та 05 червня онлайн-прийоми провели представники районних у місті рад:
Жителі, які записалися на онлайн-прийоми, цікавилися питаннями щодо:
● взаємодії з керуючими компаніями для проведення ремонтних робіт покрівель та сходових клітин будинків;
● приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків та територій навколо них, встановлення додаткових контейнерів та огороджень;
● скошування карантинних рослин та прибирання залишку гілок на загальних та прибудинкових територіях тощо;
● проведення КП «Кривбасводоканал» робіт по заміні ділянки самопливного колектора у Металургійному районі по вул. В.Бизова тощо.
У підсумку, на запланованих онлайн-прийомах були опрацьовані всі «виклики», які попередньо надійшли від криворіжців, жодне питання не залишилося поза увагою фахівців.
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Ми завжди раді допомогти жителям міста!