У серпні 2025 року жителі Кривого Рогу мали можливість взяти участь у 11 онлайн-прийомах, організованих Контакт-центром виконкому Криворізької міської ради:
● 5 прийомів провели представники районних у місті рад,
● ще 5 — фахівці структурних підрозділів міськвиконкому;
● представник Пенсійного фонду України також долучився до розв’язання нагальних питань жителів.

За результатами місяця, до п’ятірки найактуальніших питань увійшли:
● обслуговування будинку та прибудинкової території – 18%;
● стан контейнерних майданчиків – 8%;
● централізоване водопостачання та водовідведення – 5%;
● ремонт доріг, прибудинкових територій та мостів – 5%;
● робота маршрутних таксі – 5%.
Загалом, протягом серпня на онлайн-прийомах було розглянуто 101 питання жителів міста, за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 7 заявок для більш детального вивчення питань.
Онлайн-формат доводить свою ефективність: жителі отримують відповіді без необхідності відвідування установ, черг і витрат часу, а влада — зворотний зв’язок у режимі реального часу.
Є ПИТАННЯ — Є РІШЕННЯ! ДОЛУЧАЙТЕСЬ!
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!