«Онлайн-прийоми» вже невід’ємна частина роботи Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради. Жителі міста активно користуються можливістю обговорити та вирішити свої питання при особистому спілкуванні з посадовцями органів місцевого самоврядування та державними службовцями пенсійного фонду України.
У липні 2025 року було проведено 11 онлайн-прийомів:
● 5 прийомів за участі представників районних у місті рад;
● 5 прийомів за участі представники структурних підрозділів виконкому міської ради;
● 1 прийом провів представник ПФУ.
Онлайн-прийоми із залученням фахівців різних профілів надають мешканцям можливість щомісяця отримувати консультації з широкого кола питань. Завдяки формату зустрічей кожен охочий може звернутися саме до того спеціаліста, який компетентний у відповідній темі. У липні місяці ТОП-5 питань, якими цікавилися жителі виглядав наступним чином:
● виконання дорожніх робіт – 18%;
● робота маршрутних таксі – 12%;
● виконання робіт з обслуговування внутрішньобудинкових мереж та ремонтів конструктивних елементів багатоквартирних будинків – 12%;
● проведення відновлювальних ремонтних робіт на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів – 8%;
● отримання медичних послуг у сімейних лікарів та вузькопрофільних спеціалістів – 7%.
Також підіймалися теми: виконання ремонтів на центральних мережах водопостачання, проведення ремонтів елементів транспортних зупинок; скошування карантинних рослин, приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків та ремонт їх огороджень; порядку оформлення державних та місцевих соціальних допомог; виплати пенсії тощо.
Як бачите, за допомогою такого зручного інструменту як «онлайн-прийоми» у Контакт-центрі є можливість вирішити певні питання або отримати якісну консультацію від фахівців своєї справи.
Є ПИТАННЯ — Є РІШЕННЯ! ДОЛУЧАЙТЕСЬ!
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:
● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;
● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!