З початку місяця у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради у заплановані дати відбулося 2 онлайн-прийоми з посадовцями виконкомів міської та районної у місті рад.
0 1 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
До посадовця районної у місті ради телефонували з питаннями щодо:
● проведення ремонту покрівлі будинку, який постраждав внаслідок ракетного обстрілу;
● діяльності закладів дошкільної освіти району в умовах воєнного стану;
● ремонту дитячого майданчику на території парку ім. Федора Мершавцева;
● відновлення благоустрою після ремонтних робіт на загальних мережах водопостачання тощо.
0 8 / 0 5 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Багато питань до представниці департаменту стосувалися контейнерних майданчиків: встановлення додаткових та ремонт наявних контейнерів, відновлення огородження та дотримання належного санітарного стану контейнерних майданчиків. Також підіймалися теми щодо:
● асфальтування та ремонту загальноміських доріг;
● проведення ремонтів транзитних трубопроводів водопостачання, які проходять через житлові будинки;
● відновлення зовнішнього освітлення тощо.
У підсумку, фахівцями на вказаних онлайн-прийомах було розглянуто та опрацьовано 17 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та створено 2 заявки для детальнішого опрацювання питань.
Ми завжди раді допомогти жителям міста!
ОЗНАЙОМИТИСЯ З ГРАФІКАМИ ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЕНЬ МОЖНА | ||
сайт виконкому Криворізької міської ради | сайт е-сервісу Контакт-центр 1520 | за телефонами |
15-20 (тільки "Київстар"), (056) 499-15-20 (усі оператори) |
! Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ !