З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми за участі представників районних у місті рад:
Мешканців, які записалися на онлайн-прийоми, найбільше цікавили питання благоустрою територій районів:
приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків;
ліквідації стихійних сміттєзвалищ;
відновлення благоустрою після ремонтних робіт на мережах тепло- та водопостачання;
ремонт конструктивних елементів та виконання прибирання на дитячих та спортивних майданчиках;
ліквідації осередків стихійної торгівлі;
виконання озеленення територій районів;
дотримання порядку розміщення рекламних конструкцій тощо.
Також мешканці підіймали й більш індивідуальні питання щодо:
надання допомоги власникам квартир, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
правовідносин співвласників в ОСББ та будинках, що обслуговують керуючі компанії.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 33 «виклики», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 2 заявки для більш детального вивчення питань.