Щоб ваші дзвінки й повідомлення в Контакт-центрі 1520 були розглянуті якнайшвидше, радимо скористатися кількома простими порадами, які допоможуть зробити заявку максимально зрозумілою для виконавців та зручнішою для подальшого контролю:
1.Вказуйте точну адресу – чим детальніше, тим швидше виконавці зможуть знайти місце проблеми;
2.Додавайте фото або відео – це допоможе краще зрозуміти ситуацію та пришвидшить реагування;
3.Опишіть проблему конкретно – наприклад: «не горить ліхтар біля під’їзду №3», замість «погане освітлення»;
4.Перевіряйте наданий Вами контактний номер телефону – щоб ми могли уточнити деталі в разі потреби;
5.Відстежуйте статус у особистому кабінеті на сайті spilkuisia.kr.gov.ua – так ви завжди будете знати, на якому етапі виконання перебуває ваша заявка;
6.Підтверджуйте виконання або залишайте коментар після відповіді виконавців – це допомагає контролювати якість роботи;
7.Скасовуйте заявку, якщо питання стало неактуальним – це дозволить зекономити час виконавців та перенаправити їх на вирішення інших актуальних питань.
Ваш дзвінок або повідомлення до нас – це реальний крок до змін. Чим точніша інформація, тим швидше місто стане кращим!