Електронний сервіс Контакт-центр 1520 у цілодобовому режимі виконує значну роботу з прийому повідомлень від жителів Криворізької міської територіальної громади з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
Згідно травневого графіка у Контакт – центрі 1520 відбулось12 онлайн-прийомів за участі керівників органів місцевого самоврядування на яких було розглянуто:
● 101 «виклик»;
● надано 99 фахових консультацій;
● створено 2 заявки з питань, які потребували більш детального вивчення.
З графіками онлайн прийомів можна ознайомитись на офіційному веб-сайті виконавчого комітетму Криворізької міської ради kr.gov.ua та сайті електронного сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua.
ДЯКУЄМО ВАМ ЗА НЕБАЙДУЖІСТЬ І ДОВІРУ.
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!