Електронний сервіс «Контакт-центр 1520» працює в цілодобовому режимі, забезпечуючи ефективну комунікацію між жителями Криворізької міської територіальної громади та міською владою. Його мета — оперативне реагування на проблемні питання, з якими звертаються жителі.
До системи е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок — це як надавачі послуг, так і виконавчі органи міської та районних у місті рад. Такий підхід дозволяє забезпечити максимально швидке та адресне реагування на заявки громадян.
Контакт-центр 1520 — це приклад того, як цифрові сервіси можуть стати потужним інструментом зворотного зв’язку та зміцнення довіри громади до влади.
Звертаємо увагу! Залишити заявку можна:
● за телефонами 15-20 (тільки "Київстар");
● (056)499-15-20 (усі оператори).
Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки
НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
Питання — не чекає? Звертайтесь у будь-який час, 24/7! Залишайте заявку на сайті spilkuisia.kr.gov.ua — це швидко і зручно.