Цифрова взаємодія стрімко захоплює різні сфери нашого життя та стає сучасним трендом розвитку, зокрема, і з напрямку адміністративних послуг.
Електронні сервіси спрощують доступ до державних послуг, мінімізують необхідність особистих візитів до установ, скорочують час очікування, що дозволяє значно підвищити ефективність, прозорість та зручність для громадян.
Що потрібно для результативного подання документів та державної реєстрації нерухомості на Порталі Дія?
● Наявність всіх необхідних документів в електронному вигляді. Перед початком переконайтеся, що у вас є всі необхідні документи (договори купівлі-продажу, свідоцтва про право власності тощо) у відсканованому вигляді та належної якості. Важливо, щоб зображення були чіткими та розбірливими.
● Актуальність даних у реєстрах. Переконайтеся, що всі ваші дані (паспортні дані, ідентифікаційний код) є актуальними та відповідають інформації в державних реєстрах. Якщо ви змінювали прізвище, ім'я, по батькові або інші дані, заздалегідь оновіть їх у відповідних органах.
● Використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Для здійснення будь-яких юридично значущих дій на Порталі Дія вам знадобиться КЕП. Переконайтеся, що ваш КЕП є дійсним, а також що ви маєте доступ до нього (ключ та пароль).
● Коректне заповнення заяви. Уважно та без помилок заповнюйте всі поля електронної заяви на Порталі Дія.
● Послуга стосується виключно прав на нерухоме майно, які виникли та були зареєстровані до 1 січня 2013 року, тобто до створення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
● Паперовий витяг не видається. За результатом формується лише електронний витяг, який має таку саму юридичну силу, що й паперовий. Його можна роздрукувати та користуватися, як будь-яким іншим документом.
Завдяки таким платформам, як Портал Дія, громадяни можуть отримати десятки послуг онлайн. Це відкриває нові горизонти для розвитку "держави у смартфоні" та створює передумови для ефективнішої взаємодії між державою і суспільством.