Повна назва Адреса |
Повна назва Адреса |
Управління по роботі зі зверненнями громадян | ||
Чорний Віктор Анатолійович | Начальник управління | 493-08-83 |
Дружиніна Любов Григорівна | Заступник начальника управління | 92-02-51 |
Відділ з питань прийому громадян | ||
Вакансія | Начальник відділу | |
Відділ контролю | ||
Рябич Вікторія Володимирівна | Начальник відділу | 493-09-30 |
1. Забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування та посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, пропозиціями, заявами або клопотаннями щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргами про їх порушення.
2. Організація отримання звернень громадян і направлення їх до управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, виконкомів районних у місті рад, місцевих органів виконавчої влади, суб’єктів господарювання для оперативного реагування на порушені питання;
3. Організація й проведення особистих прийомів громадян керівництвом міської ради та її виконкому.
4. Забезпечення контролю за організацією роботи зі зверненнями громадян у органах місцевого самоврядування, суб’єктах господарювання незалежно від форм власності.
5. Здійснення за завданнями міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючої справами виконкому міської ради контролю за виконанням їх доручень, розпоряджень, а також перевірка достовірності наданої інформації щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.
6. Підготовка аналітичної інформації та статистичної звітності за результатами роботи зі зверненнями громадян.
7. Забезпечення права громадян на доступ до публічної інформації та надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, віднесених до компетенції управління.
Конституція України стаття 40
https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text
Закон України «Про звернення громадян»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text
Указ Президента України від 17.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
https://www.president.gov.ua/appeals/appeals-info/ukaz-zvernennia
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/348-97-%D0%BF#Text
Рішення міської ради від 31.03.2014 №2590 «Про затвердження Положення про управління по роботі зі зверненнями громадян виконкому міської ради в новій реакції»
Рішення міської ради від 28.07.2021 №626 «Про затвердження Порядку розгляду електронної петиції до міської ради в новій редакції» зі змінами
Розпорядження міського голови від 16.02.2015 №58-р «Про затвердження Порядку організаційного забезпечення виконання звернень, що надходять до виконавчого комітету міської ради від державної установи «Урядовий контактний центр» та контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»
https://so.kr.gov.ua/ua/treezas_so/pg/200215340139750_d3/
Розпорядження міського голови від 09.09.2020 №211-р «Про затвердження Положення про організацію роботи з телефонними та електронними зверненнями»
Розпорядження міського голови від 29.08.2023 №225-р «Про затвердження Положення про організацію особистого прийому громадян, розгляд усних та письмових звернень у виконкомі міської ради в новій редакції»