ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» звітує за рік своєї роботи
Не словом, а ділом!
ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» звітує за рік своєї роботи
Управляюча компанія ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» вже більше року, з 1 липня 2013 року надає мешканцям багатоквартирних будинків, розташованих на території Довгинцівського та Саксаганського районах послугу з управління будинків та їх прибудинкових територій.
ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» стимулює мешканців до активної участі у житті будинку шляхом впровадження соціальних проектів та акцій. Участь у таких напрямках приймають голови будинкових комітетів, їх заступники чи помічники, та просто не байдужі, соціально активні жителі зазначених районів.
Плідна співпраця будинкових комітетів з Управителем це, по-перше, розумний підхід до обсягів та видів ремонтних робіт по будинку, визначення пріоритетної послідовності робіт з урахуванням всіх факторів, що забезпечують комфорт і затишок в оселях та на подвір’ях. По-друге, це заохочення активних мешканців шляхом надання безкоштовної допомоги у встановленні поручнів, пандусів, урн, лавочок, облагородження подвір’я клумбами, газонами, малими архітектурними формами, тощо. Як приклад, слід відмітити теплі стосунки із головами будинкових комітетів будинків №10 по вул. Кузнєцова та №5 по пр.. 200-річчя Кривого Рогу, в подяку за роботу яким в межах соцакції на будинкам встановлено пандус та поручні. І це не поодинокі випадки плідної взаємодії комітетів з Управителем. Так, протягом травня та червня місяця поточного року на 32 подвір’я будинків Саксаганського та Довгинцівського районів завезено пісок.
Наразі триває конкурс «Кращій Голова будинкового комітету», у рамках якого переможець виборює головний приз – Сертифікат на проведення безкоштовного благоустрою території свого будинку. Даний конкурсу дозволить не тільки визначити та нагородити переможців, але й пробудити стимул у інших активістів, які до теперішнього часу не приймали участь у подібних заходах.
Голови будинкових комітетів мікрорайону Сонячний, будинків №№30 та 48, які беруть участь у конкурсі відмітили, що ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» виправдало всі сподівання управляючої компанії і продовжує отримувати лише позитивні відгуки від мешканців мікрорайону. Беручи участь у конкурсі, Марія Мала та Людмила Соловйова сподіваються не тільки надати оновленого вигляду своєму подвір’ю, виборовши перемогу, але і перейняти досвід колег з інших будинків. Заявки на участь у конкурсі прийматимуться до 1 серпня поточного року. Підведення підсумків конкурсу та нагородження переможців відбудеться наприкінці літа.
Також слід відмітити, що ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» підтримує всі ініціативні акції, що надходять від населення, таких, як прибирання незайнятих територій, парків, скверів, допомоги інвалідам та малозабезпеченим верствам населення, тощо. Так, у межах однієї з акцій, проведеної активістами мікрорайону Східний, робітники ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» взяли участь у суботнику по прибиранню озера Солене.
ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» всі сили спрямовує на підготовку житла до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 рр. У кожному будинку виконуються роботи з промивки та випробування системи централізованого опалення, ревізії та заміни запірної арматури, ділянок трубопроводів, очищення підвальних приміщень, тощо. Всі заплановані роботи проводяться вчасно, а деякі навіть виконуються з суттєвим випередженням. Тому майже 50% будинків, які обслуговує ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР», повністю підготовлені до роботи в наступний опалювальний період.
Безперервно ведуться покрівельні роботи та ремонти міжпанельних швів. Вже відремонтована покрівля на 162 будинках загальною площею 27,5 тисяч квадратних метрів, міжпанельні шви відновлено на 139 будинках обсягом 28,1 метрів погонних. Всі заплановані роботи, відповідно до звернень мешканців, будуть проводитись до кінця року за сприятливих погодних умов.
Слід зазначити, що по деяким будинкам, за ініціативою мешканців, проведений зазначений обсяг робіт по ремонту покрівлі, швів, трубопроводів, електромереж. Це насамперед заслуги будинкових комітетів, які розумно підійшли до питання визначення послідовності ремонтних робіт. Як приклад, це будинок №32 по вул. Сагайдачному, де за декілька підходів замінено майже все розгалуження централізованого опалення, будинок №105 по вулиці Світлогорській, у якому проведено повний ремонт електрощитової та замінено 50% мереж опалення й будинок №10 по вулиці Кузнєцова, де також замінено 100 метрів погонних трубопроводу центрального опалення у підвалі та на техповерсі. Проведення таких робіт дозволяє попередити випадки виникнення аварійних ситуацій та забезпечити безперебійне надання енергоносіїв і житлово-комунальних послуг. Але найголовніше те, що мешканці виявили довіру ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» - якісно отримавши один вид послуг, вони замовляють подальше проведення інших робіт.
«Позитивна оцінка нашої діяльності з боку мешканців – найвище визнання роботи та найкраща подяка, - розповідає директор ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР Тетяна Володимирівна Кабакова. – Безліч письмових подяк, що надходять на адресу нашого підприємства, свідчить про те, що клієнти нашою роботою задоволені, й ми працюємо гідно. Позитивні відгуки стосовно якості наданих послуг і роботи персоналу ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» ми отримали від мешканців будинків №№24 та 26 по вул. Незалежності України, будинку №41 по вулиці Гутовського, будинку №21 вулиці Приозерній, будинків №№1 та 6 по вулиці Водоп’янова, будинків №№13, 39 та 63 по вулиці Лісового, будинків №№7, 13 і 17 по вулиці Сахарова, будинків №№12, 18, 60, 82, 92, 104, 104а, 106 по вул. Співдружності, від мешканців будинку №15 по вулиці Подбєльського, будинку №27 по вул. Дмитра Донського, будинку №19 по вул. Джамбула, будинків №20 і 27 вулиці Житомирській, будинків №№7, 9, 11 та 13 по вул. П.Морозова, будинків №№26 та 28 по вулиці Спаській, будинків №№2, 8, 10 і 12 по вулиці Кузнєцова, будинків №№4, 7, 9,11 по пр.. 200 р. Кривого Рогу, будинків №№21, 22, 40, 43, 48, 49, 54 та 57 мікрорайону Сонячний, а також будинків №№11, 21, 25, 50 на мікрорайоні Гірницький».
ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» з високою ретельністю підходить до розгляду звернень та пропозицій громадян. Жодне звернення не залишається поза увагою. Для отримання інформації, а також швидкого реагування на звернення, по підприємству відкрито телефонну «Гарячу лінію 404-58-00», зателефонувавши на яку, мешканці невідкладно отримують роз’яснення по напрямкам роботи у спеціалістів підприємства. Також діють цілодобові телефонні лінії диспетчерських служб, контактні номери яких розміщено на інформаційних табличках у кожному під’їзді будинку.
Ще одним напрямком в інформуванні населення у сфері послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, а також запланованих соцпроектах та контактних даних Управителя є видання інформаційного бюлетеню «ЖИТЛОСЕРВІС-КР». Наразі готується третій випуск бюлетеню.
Підсумувавши, можна стверджувати, що компанія «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» впевнено та на високому рівні виконує обов’язки Управителя, та має суттєвий інноваційний потенціал розвитку.