Втрата документів на житло: куди звертатись у Кривому Розі?
Створено: 2018-03-02 13:32:05Оновлено: 2018-03-02 13:33:41
До виконкому Криворізької міської ради часто звертаються криворіжці, які потрапили в скрутне становище. Зокрема: в силу тих чи інших обставин втратили документи на житло. З досвіду роботи з подібними випадками можемо поділити такі ситуації на дві категорії, а саме:
- документи були викрадені зловмисниками;
- документи були втрачені в результаті пожежі, затоплення сусідами, в силу тих чи інших обставин, не пов’язаних з намірами третіх осіб.
В першому випадку найрозумнішим буде терміново звертатися до правоохоронних органів, а також скористатися сервісом «SMS-Маяк», який дозволяє відстежувати статус нерухомості в реальному часі.
Хотілося б більш детально зупинитися на другому випадку, тим паче, що з цим стикається більше мешканців нашого міста. Як відомо, «рукописи не горять», чого не скажеш про документи на житло, які горять, розмокають, забуваються в громадських місцях і втрачаються невідомо де. Для людини, яка пережила пожежу, затоплення сусідами чи інше «стихійне лихо», додатковим стресом постає необхідність займатися відновленням втрачених документів, ще зважаючи на те, що дуже часто документи так і залишалися «документами на квартиру» або «документами на будинок», назва документу та його видавник давно забулися і до кого звертатися за їх відновленням невідомо.
Сподіваємося, інформація, яку підготував на такий випадок виконком Криворізької міської ради стане у нагоді.
Першим, що необхідно з’ясувати, який саме документ було втрачено. Для цього необхідно звернутися до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза», його територіальних підрозділів або ж самому вдома скористувавшись електронним сервісом, та отримати інформацію про зареєстровані права на своє нерухоме майно. В інформаційній довідці, серед іншого, буде інформація про документ, на підставі якого відбувалася державна реєстрація. Він Вам і потрібен!
З’ясувавши, хто видав Вам документ, Ви звертаєтесь до того органу чи посадової особи за дублікатом. Отримавши дублікат, необхідно зареєструвати зміни, які відбулися у Вашому праві власності, а саме: тепер Ваше житло належить Вам не на підставі втраченого документа, а на підставі його дубліката. Тут Вам знову у нагоді стануть управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центр адміністративних послуг «Віза», його територіальних підрозділи. Також, слід зазначити, що у віддалених районах Кривого Рогу здійснюється прийом громадян у «Мобільному офісі», а для осіб з обмеженими можливостями виконкомом Криворізької міської ради запроваджено «Мобільний кейс», який надає змогу провести реєстрацію вдома у такої особи.
Надавши дублікат Вашого документа на житло, а також документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, Ви протягом одного робочого дня отримуєте витяг про внесені зміни. Слід зазначити, що у випадку, якщо Ваше житло до втрати документів реєструвалося до 2013 р., така процедура займе 5 робочих днів.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;
e-mail: [email protected].
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].