Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»): РОБОТА ОФІСІВ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

Створено: 2022-12-09 12:49:35Оновлено: 2022-12-09 12:53:32

Реалії нашого сьогодення внесли корективи у наше звичне життя, тож пріоритетом адміністраторів офісів послуг Центру «Віза» (Центр «Дії») у сфері реєстрації місця проживання є Ваша безпека.

Під час оголошення повітряної тривоги призупиняється обслуговування замовників послуг, та рекомендовано заявникам негайно йти до  укриттів. 

Найближчі укриття до офісів послуг знаходяться за адресами:

Тернівський район: вул. Матросова, 77;

Покровський район: вул. Шурупова, 1, вул. Шурупова, 2;

Саксаганський район: вул. Володимира Великого, 32;

Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, 20Д;

Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, 42;

Металургійний район: вул. Хабаровська, 4;

Інгулецький район: просп. Південний, 10; вул. Добролюбова, 6, вул. Сонячна, 10.

Після завершення повітряної тривоги адміністратори оперативно повернуться до своїх робочих місць та продовжать надавати послуги.

Центр «Віза» (Центр «Дії») закликає не ігнорувати правила безпеки та обов’язково проходити в укриття!

Нагадуємо, що в умовах воєнного стану офіси реєстрації місця проживання фізичних осіб працюють з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 15:30, з технічною перервою з 12:30 до 13:00. Прийом замовників здійснюється за попередньою реєстрацією. Записатись на прийом можна, відсканувавши QR-коди:

Дякуємо за Ваше розуміння! Бережіть себе та своїх близьких!

Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза» «Центр «Дії»:

https://viza.kr.gov.ua/,

                                                                                                                                 [email protected]

09 грудня 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради