Щодо роботи Центру «Віза»
Створено: 2021-12-09 15:47:32Оновлено: 2021-12-09 16:23:18
Коментує заступник директора департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради Влада Гончар
- Як зареєструватися на прийом до Центру «Віза» («Центр Дії»)?
Цього тижня Кривий Ріг разом з усією областю перейшов до «жовтої» зони карантину. Тож, оскільки карантинні обмеження ще діють, прийом документів та видача готових результатів послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») здійснюється виключно за попереднім записом. Це можна зробити, скориставшись запровадженими у роботу Центру «Віза» («Центр Дії») зручними е-сервісами, а саме:
- вебпорталом Центру «Віза» («Центр Дії») https://viza.kr.gov.ua - «Попередня реєстрація» - «Запис на прийом»;
- мобільним застосунком «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза» («Центр Дії»), безкоштовно завантаживши його в GooglePlay за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5;
- сервісом чат-бот у популярних месенджерах Viber та Telegram.
- Який графік роботи Центру «Віза» («Центр Дії»)?
Зважаючи на великий попит серед замовників послуг та задля створення додаткових зручностей, у Центрі «Віза» («Центр Дії») з листопада цього року відновлено подовжений час прийому. Так, до Флагман-офісу, що знаходиться за адресою площа Молодіжна, 1, щовівторка можна звернутися для отримання послуг (крім паспортних, кваліфікованих довірчих та оформлення посвідчення водія чи «Картки криворіжця») з 08.00 до 20.00. З цих же питань є можливість завітати до Центру «Віза» («Центр Дії») і у суботу з 08.00 до 15.30. Повний спектр послуг, з яким, до речі, можна ознайомитись на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») у розділі «Послуги», надається з понеділка по п'ятницю з 08.00 до 15.30 (з перервою з 12.30 до 13.00 для вологого прибирання та провітрювання приміщення) в усіх підрозділах Центру «Віза» («Центр Дії»).
- Чи приймають представники підприємств-надавачів комунальних послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії»)?
У зв’язку із дією карантинних обмежень у Флагман-офісі Центру «Віза» («Центр Дії») контактний прийом повноважними представниками підприємств-навачів послуг тепло-, газо- та водопостачання, а також ПАТ «Укртелеком» та ТОВ «Екоспецтранс» тимчасово призупинено. Якщо Вам необхідна консультація представників цих підприємств, звертайтесь безпосередньо до них за телефонами:
Підприємство-надавач послуг |
Контактний телефон |
КП теплових мереж «Криворіжтепломережа» |
0-800-605-187 |
АТ «Криворізька теплоцентраль» |
067-566-96-86 |
АТ «Оператор газорозподільної системи «Криворіжгаз» |
067-629-21-04 |
КП «Кривбасводоканал» |
067-659-15-75 066-499-15-75 |
Дільниця мереж доступу №343/9 м.Кривий Ріг «Дніпропетровської філії публічного акціонерного товариства Укртелеком» |
(0564) 92-26-26 |
ТОВ «Екоспецтранс» |
067-151-28-64 |
Щодо законодавчих змін у сфері реєстрації
Коментує заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради Лоліта Кійло
1. Які законодавчі зміни відбулися у сфері реєстрації відбулися у сфері реєстрації місця проживання громадян?
01.12.2021 року набрав чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» від 05.11.2021 №1871-IX, крім окремих положень.
2. Що робити після визнання права власності на нерухомість в судовому порядку?
Після визнання права власності на нерухомість в судовому порядку, перед власником постає головне питання – внесення відомостей про право власності у Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Для реєстрації права власності на підставі судового рішення, заявнику потрібно звернутися до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») або до його територіальних підрозділів та надати наступні документи:
- документ, що посвідчує особу (передбачена можливість пред’явлення цифрового е-паспорта з використанням мобільного застосунку «Дія»);
- судове рішення, важливою умовою є набрання рішенням законної сили;
- технічний паспорт (у разі якщо в судовому рішенні не зазначені технічні характерники об’єкта);
- квитанцію про сплату адміністративного збору.
3. До якого терміну потрібно подати відомості про кінцевих бенефіциарних власників?
Термін подання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності юридичної особи продовжено на 9 місяців – до 10.07.2022(Закон України № 1805).
НАГАДУЄМО, ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНО ПОДАТИ:
- заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) - форма 2;
- структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності;
- витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі коли засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;
- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.
09 грудня 2021