«ГАРЯЧА» ЛІНІЯ Центру «Віза» - два роки на зв’язку з криворіжцями
Створено: 2019-12-09 14:58:55Оновлено: 2019-12-09 15:00:49
Два роки тому розпочала роботу «ГАРЯЧА» лінія ЦНАПу «Віза», як один з ефективних механізмів зворотнього зв’язку із замовниками послуг, іншими мешканцями Криворізької громади. Упродовж цього періоду оператором опрацьовано майже 18 000 звернень від криворіжців, з яких 55% – паспортні питання, 16% - інші адміністративні послуги, 3% - ВІЗИ МОБІЛЬНОЇ, 4% - регламенту роботи «Візи», 21% - не віднесені до компетенції «Візи».
Всі дзвінки для мешканців – БЕЗКОШТОВНІ.
Важливо, що всі звернення, пропозиції на «ГАРЯЧУ» лінію розглядаються, аналізуються, задля покращення якості обслуговування замовників послуг. Відповідально усвідомлюємо, що варто тримати з громадою зворотній зв’язок, щоб розуміти, що турбує мешканців, та як їм можна допомогти.
Ганна Романішина – адміністратор ЦНАПу «Віза» з самого початку запровадження «ГАРЯЧОЇ» лінії, тобто вже два роки на зв’язку з криворіжцями. Робота оператора складна, адже в цій роботі має бути уміння уважно вислухати й дістатися до самої суті проблеми, а також знайти такий вихід із ситуації й дати поради, до кого слід звернутися, про який заявник часом навіть не здогадувався. І дуже приємно, коли потім люди телефонують зі словами вдячності за те, що їх питання було повністю вирішено.
Дякуємо, що Ви з нами на зв’язку!
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
09 грудня 2019