ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ ПРО Е-ЛІКАРНЯНИЙ ТА РЕЄСТР ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ
Створено: 2021-11-09 15:16:26Оновлено: 2021-11-09 15:18:13
(коментує управління розвитку підприємництва виконкому
Криворізької міської ради)
З червня 2021 року на базі реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено Електронний реєстр листків непрацездатності.
Одне з найбільш актуальних питань: Що робити, якщо електронний листок непрацездатності не сформовано внаслідок відсутності на дату початку періоду непрацездатності у реєстрі застрахованих осіб інформації про трудові відносини?
Відповідь: Якщо особа, щодо якої створено медичний висновок про тимчасову непрацездатність, офіційно працевлаштована, необхідно виконати наступні кроки:
Крок 1 – в кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України перевірити наявність даних про трудові відносини – нараховану заробітну плату (пункт «Моя заробітна плата» – Заробітна плата/дохід (по страхувальниках)) або звернутися до роботодавця для перевірки в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду даних про трудові відносини.
Крок 2 – якщо даних про трудові відносини немає або вони недостовірні:
- страхувальнику необхідно надати звіт за формою Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску,
- якщо особа тільки прийнята на роботу, необхідно подати повідомлення про прийняття працівника на роботу,
- у разі недостовірності даних страхувальнику необхідно подати уточнюючий звіт з достовірними даними.
Крок 3 – За результатами дій відповідно до кроку 2 перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та /або страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду коректність відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником.
Крок 4 – У разі коректного відображення даних про працевлаштування звернутись до лікаря з проханням повторно відправити медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листів непрацездатності.
До уваги підприємців! З метою ефективного забезпечення суб’єктів підприємницької діяльності інформаційною допомогою з різних питань, спеціалісти управління розвитку підприємництва та департаменту соціального захисту населення виконкому Криворізької міської ради залучені до роботи Криворізького Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради, а саме: надають підприємцям фахові консультації з питань дотримання карантинних норм та вимог трудового законодавства, сприяють вирішенню проблемних питань, у тому числі трудових відносин з найманими працівниками в період карантинних обмежень.
Прийом проводиться у приміщенні Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради за адресою: пл. Молодіжна, 1, з попередньою реєстрацією на електронну чергу.
Режим роботи: понеділок-п’ятниця з 800 до 1530 год., перерва з 1230 до 1300 год.
Контакти управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради: телефон: 92-02-53; електронна адреса: [email protected].
09 листопада 2021