На якій мові говорять службовці органів місцевого самоврядування в Офісах соціальних послуг і що планують вивчати?
Створено: 2018-11-09 15:54:19Оновлено: 2018-11-09 15:55:27
(коментує департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради)
У сфері впливу органів соціального захисту населення понад 300 тис. громадян, тобто кожен другий мешканець міста. Це люди похилого віку, з інвалідністю, сім'ї з дітьми, багатодітні сім'ї тощо, тобто вразливі верстви населення, ті, хто найбільше потребує уваги, захисту та допомоги.
Закладами соціальної сфери міста надається близько 100 видів послуг соціального спрямування, таких як призначення житлових субсидій, надання різних видів соціальних допомог, забезпечення засобами реабілітації, видача посвідчень та інше.
«Найголовніше при обслуговуванні населення – комфорт і зручність для людей. В першу чергу це стосується отримання всіх видів послуг. Ми наближаємо і робимо ще більш доступними для жителів не тільки адміністративні, але і соціальні послуги» - наголосив на урочистому прийомі з нагоди Дня працівника соціальної сфери міський голова Ю.Г.Вілкул.
Для всіх посадових осіб органів місцевого самоврядування – головна мова – українська. А якою ж мовою спілкуються при прийомі громадян в установах соціального захисту населення? Мовою людини. Основною метою спеціалістів є надання кваліфікованих та доступних роз'яснень з питань соціального захисту, особливо в тих випадках, коли відповідно до чинного законодавства людина, на жаль, не має права на той чи інший вид допомоги. Прийом ведеться на мові взаємоповаги, взаєморозуміння, прагнення допомогти і милосердя.
З грудня минулого року в Інгулецькому районі працює «Прозорий офіс». Тут жителі можуть отримати практично всі види соціальних послуг.
Для зручності громадян з вадами слуху в Офісі працює спеціаліст, який володіє жестовою мовою, для громадян з вадами зору втсановлено таблички з шрифтом Брайля.
Позитивний досвід колег активно впроваджується в інших підрозділах соціальної сфери міста. До нього долучаються адміністатори ЦНАПу «Віза» та державні реєстратори управління реєстрації виконкому міськради. Для них не стоїть питання вибору мови спілкування на роботі, адже вони постійно працюють з офіційними документами, виданими українською мовою. Необхідні в роботі нормативно-правові акти також складені українською. Щоденна робота з такою кількістю інформації, викладеної українською мовою з найнеочікуваніших питань, з якими доводиться зіштовхуватися в роботі по наданню послуг криворіжцям, вимагає від них поглибленого знання української мови, занурення в мову до того стану, коли і думати починаєш українською.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість – Ваша довіра!
Центр адміністративних послуг «Віза»:
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
Управління з питань реєстрації :
Тел. (0564) 90-51-53; e-mail: [email protected]
Департамент соціальної політики:
Тел. (0564) 74-72-77; e-mail: kg.upszn@gmail.com
09 листопада 2018