Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`

Створено: 2020-10-09 14:50:48Оновлено: 2020-10-09 15:00:12

Коментує  управління комунальної власності       міста  виконкому Криворізької міської ради

  • Щодо продовження договору оренди в умовах зміни законодавства у сфері орендно-договірних відносин. 

         З метою виконання норм і положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна» Кабінетом Міністрів України постановою від 03.06.2020 №483 затверджено Порядок передачі в оренду державного та комунального майна.    

Так, розділом «Продовження договорів оренди» Порядку передбачено, що орендар, який має право продовжити договір оренди без проведення аукціону, звертається до орендодавця – управління комунальної власності міста із заявою про продовження договору оренди не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії договору оренди.

Зауважуємо, у разі якщо орендар не подав заяву про продовження договору оренди у зазначений строк, то орендодавець не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії договору оренди повідомляє орендаря про те, що договір оренди підлягає припиненню на підставі закінчення строку, на який його було укладено, у зв’язку з тим, що орендарем не подано відповідну заяву у визначений Законом строк, та про необхідність звільнення орендованого приміщення і підписання акта приймання-передачі (повернення з оренди) орендованого майна.

До заяви додаються:

- для фізичних осіб: громадян України - копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, а для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті - копія паспорта громадянина України (у випадку наявності паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, до заяви на оренду додається копія такого паспорта або копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків за вибором особи); для іноземців та осіб без громадянства - копія документа, що посвідчує особу;

- для юридичних осіб - копія виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- документи, передбачені додатком 1 до Порядку.

- звіт про оцінку майна.

- рецензію на звіт про оцінку майна.

Акцентуємо увагу орендарів на те, у разі наявності заборгованість з орендної плати, орендар не може подати заяву про продовження договору оренду до моменту погашення ним такої заборгованості.

Коментує  управління культури
  виконкому Криворізької міської ради

  •  Щодо роботи комунальних закладів культури і мистецтва, проведення культурно-масових заходів в місті у період карантину.

  З метою недопущення поширення захворювань на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, заклади культури і мистецтва міста проводять роботу відповідно до вимог протиепідемічних заходів «жовтого» рівня епідемічної небезпеки.

У Палацах культури міста працюють гуртки, клубні формування, проводяться репетиції. Працівникам палаців культури при проведенні репетицій рекомендовано здійснювати температурний скринінг, використовувати маски та рукавички, дотримуватися безпечної відстані 1,5-2 метри, користуватися дезінфікуючими засобами.

Культурно-масові заходи, а саме фестивалі, конкурси, виставки, звітні концерти, тощо проводяться в режимі онлайн на сайтах та офіційних сторінках у соціальних мережах закладів культури і мистецтва міста.

З дотриманням обмежувальних заходів на період карантину в місті  розпочали  роботу  театри, що проводять вистави з наповненістю залів не більше 50 відсотків місць.

Гастрольні заходи в закладах культури проводяться суб’єктами господарювання на підставі договору оренди з забезпеченням всіх протиепідемічних норм безпеки.

Коментує  управління розвитку підприємництва
  виконкому Криворізької міської ради

  •  Щодо перерахунку Державною податковою службою у Дніпропетровській області ставок єдиного податку для платників І та ІІ групи, які прийняті рішенням міської ради від 22.04.2020 №4608 «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.06.2019 №3849 «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва   м. Кривого Рогу на 2020 рік», зі змінами.

   Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», з метою послаблення впливу карантинних заходів на функціонування суб’єктів господарювання малого й середнього бізнесу, міською радою прийнято рішення від 22.04.2020 №4608 «Про внесення змін до рішення міської ради від 26.06.2019 №3849 «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу на 2020 рік» та заходи щодо підтримки малого і середнього бізнесу на період карантину». Беручи до уваги, поетапний план зняття карантинних обмежень міською радою прийнято рішення від 29.07.2020 №4864, яким з 01.08.2020  відмінені компенсаторні заходи з підтримки бізнесу, в тому числі по розміру  ставок єдиного податку для суб’єктів господарювання І, ІІ групи.

Проте, незважаючи на той факт, рішення міської ради затверджені у відповідності до вимог чинного законодавства України та пройшли всі необхідні технічні процедури узгодження в Державній податковій службі України, по теперішній час перерахунок єдиного податку за платниками першої та другої груп м. Кривого Рогу не здійснено. Виконкомом міської ради двічі направлені листи до Кабінету Міністрів України щодо прискорення процедури проведення перерахунків Державною податковою службою України.

За рекомендацією Державної податкової служби України, платники єдиного податку І, ІІ групи можуть звертатися для коригування розмірів ставок єдиного податку до служби, за адресою: пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, e-mail: [email protected],  індивідуально, що прискорить цей процес.

Коментує  управління по роботі зі зверненнями громадян
  виконкому Криворізької міської ради

 Велика подяка всьому Контакт-центру за швидке та якісне вирішення проблем!

Так починається заявка мешканки Металургійного району, яка звернулася з питання відновлення зовнішнього освітлення біля будинків №№45 та 49 на вул. Віталія Матусевича. Звернень до різних інстанцій було декілька, але питання не вирішувалося. Після звернення до Контакт-центру спеціалістами   ТОВ «Криворіжелектомонтаж» було облаштовано понад 70 метрів кабелю, що було пошкоджено невідомими особами, замінено перегорілі лампи та відновлено зовнішнє освітлення. У телефонній розмові заявниця підтверджує цей факт, дякує та додає, що Контак-центр м. Кривий Ріг дуже зручний сервіс: короткий номер телефону легко запам’ятовується та немає необхідності звертатися до різних «гарячих ліній».

Подяки не поодинокі.

З приводу ремонту покрівлі звернувся мешканець Довгинцівського району. Дуже швидко відреагувало ТОВ «Комбінат благоустрою». Спеціалістами зазначеного товариства усунено пошкодження покрівлі, про що свідчать фото.

Не менш проблематичним питанням для мешканців є ремонт міжпанельних швів. Мешканка Саксаганського району була сильно стурбована станом швів свого помешкання, що протікають під час дощу та потребують негайного ремонту. У своїй заявці вона повідомила про відсутність заборгованості перед обслуговуючою компанією.

Працівниками ТОВ «Житлосервіс-КР» виконано ремонт за заявкою мешканки, про що нею в особистій бесіді з працівниками Контакт-центру повідомлено та висловлено подяку.

Стосовно благоустрою біля торговельного комплексу на мкр-ні Сонячному звернулися мешканці цього житлового масиву. Оперативно були виконані роботи з прибирання та покосу бур’яну, про що свідчить фото.

Серед заявок є і незвичні, як от:

Заявник має 14 кіз, за якими не має можливості доглядати і може безкоштовно віддати їх волонтерам або можливо учасникам АТО. Просить допомоги передати їх у «добрі руки».

Завдяки небайдужості працівників Контакт-центру тварини дуже швидко знайшли нових хазяїв, за що заявник дуже вдячний.

Довідково: на теперішній час Контакт-центром отримано 3395 заявок, з них 70% стосується питань житлово-комунального господарства. На 2075 заявок мешканці вже отримали відповіді (це і конкретні дії, і роз’яснення), 1320 – знаходяться в роботі.

Виконкоми райрад роз’яснюють за заявками  мешканців

Коментує  виконком Саксаганської районної у місті Кривому Розі ради

  • Щодо зняття з реєстрації місця проживання попередніх власників.

        Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється, зокрема на підставі документів, що свідчать про припинення підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, відчуження житла, та інших визначених законодавством документів).    Додатково надається:

- заява про зняття з реєстрації;

- квитанція про сплату адміністративного збору;

- документи, що посвідчують особу власника;

- документи, що свідчать про відчуження житла.

  • Щодо проведення демонтажу малих архітектурних форм, колишнього агітмайданчику поблизу будинку 6 на мікрорайоні Гірницький.

 На теперішній час виконуються роботи з реалізації проєкту, який став переможцем конкурсу місцевих проєктів «Громадський бюджет-2020» - «Мистецтво в кожен двір». Мета проєкту - облаштування сцени, яка відповідатиме вимогам будівельних норм та правил й слугуватиме осередком проведення різноманітних заходів для мешканців мікрорайону.

  •  Про влаштування дитини на цілодобове перебування до закладів, які здійснюють інституційний догляд і виховання дітей.

Батьки або особи, які їх замінюють, та мають підстави для тимчасового влаштування дитини до закладу на цілодобове перебування звертаються до органу опіки та піклування виконкому районної у місті ради за місцем мешкання дитини у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року №586 «Деякі питання захисту дітей в умовах боротьби з наслідками гострої респіраторної хвороби COVID-9, спричиненої корона-вірусом SARS-CoV-2».

До органу опіки та піклування подаються:

1. Заява одного з батьків або осіб, які їх замінюють, про тимчасове влаш-тування дитини до закладу на цілодобове перебування із зазначенням строку та причини влаштування.

2. Копія паспорта заявника.

3. Копія свідоцтва про народження дитини.

4. Згода на обробку персональних даних.

5. Акт оцінювання потреб сім’ї/особи (дитини) за формою затвердженою Мінсоцполітики.

6. Копія висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, що складається фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

7. Індивідуальний план реабілітації для дитини з інвалідністю.

8. Довідка з управління праці та соціального захисту населення щодо отриманих усіх видів державних соціальних допомог та пільги (за запитом відділу освіти).

9. Довідка з місця роботи про особливі умови роботи.

10. Довідка про реєстрацію місця проживання (перебування) дитини (за запитом відділу освіти).

11. Довідка та характеристика закладу освіти, де навчалася або виховувалася дитина, з результатами психолого-педагогічного діагностування дитини та аналізом участі батьків у навчанні та вихованні.

12. Довідка закладу охорони здоров’я про стан здоров’я дитини, бажано з аналізом участі її законних представників у забезпеченні догляду  за дитиною.

13. Погодження навчального закладу на влаштування дитини.

  •  Щодо зміни договору найма житла, що належить до комунальної власності.

 Згідно зі ст.ст. 64, 65, 103, 106 Житлового кодексу УРСР, договір найма житло-

вого приміщення може бути змінено тільки за згодою наймача, членів його сім’ї та наймодавця. Повнолітній член сім’ї наймача вправі за згодою наймача та інших членів сім’ї, які проживають разом з ним, вимагати визнання його наймачем за раніше укладеним договором найма жилого приміщення. Таке ж право у разі смерті наймача або втрати ним права на жиле приміщення належить будь-якому членові сім’ї наймача.

Виконкомом Саксаганської районної у місті ради через територіальний підрозділ Центру адміністративних послуг «Віза» надається публічна послуга «Погодження унесення  змін до договору найму житла».

З метою отримання вищезазначеної публічної послуги мешканці району мають можливості звернутися із відповідною заявою до виконкому районної у місті ради     (вул. Володимира Великого, 32, каб. 122), надавши наступний пакет документів:

-        інші копії документів, що підтверджують статус "члена сім'ї наймача" (свідоцтво про народження, про укладання/розірвання шлюбу, рішення суду).

-        копію документу, що підтверджує право користування житловим приміщенням (ордер, договір найму або виписка з фінансового рахунку управителя, ОСББ, рішення суду тощо);

-        копію документу, що посвідчує особу (паспорт, свідоцтво про народження дитини) на всіх зареєстрованих громадян;

-        копію свідоцтва про смерть основного квартиронаймача (в разі потреби);

 

Коментує  виконком Тернівської районної у місті ради

  •  Щодо  влаштування до територіального центру соціального обслуговування.

Комунальна установа «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі» Криворізької міської ради знаходиться за адресою: вул. Доватора, 1Б.

У територіальному центрі перебувають на обслуговуванні громадяни похилого віку та особи з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування та потребують сторонньої допомоги. Територіальний центр  надає платні та безоплатні соціальні послуги. На обслуговувані перебуває 3229 осіб.

 На базі територіального центру функціонує 4 відділення та «Університет третього віку» :

- відділення соціальної допомоги вдома №№1, 2;

- відділення денного перебування;

- відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;.

Відділеннями соціальної допомоги вдома № 1та № 2 надаються  соціальні  послуги , а саме:

- придбання та доставка  продовольчих, промислових та господарчих товарів, медикаментів;

- допомога у приготуванні їжі;

- прибирання житла;

- надання допомоги в оплаті комунальних послуг;

- представництво інтересів в органах державної влади, установах, підприємствах та організаціях    (виконання доручень, пов’язаних з необхідністю відвідування різних організацій);

- надання допомоги в оформленні документів (оформлення субсидій на квартирну плату і комунальні послуги).

 

"ГАРЯЧІХ ПИТАНЬ" мешканців Металургійного району

НА "КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520"- найбільше

 Коментар  виконкому Металургійної  районної у місті Кривому Розі ради:

«З кожним днем проєкт міського голови Юрія Вілкула «Контакт-центр» набуває все більшої и більшої популярності серед криворіжців і, зокрема, серед мешканців Металургійного району. Про  це яскраво свідчить кількість заявок, які надходять до «Контакт-центру». Прагнення висловити свою стурбованість, бажання домогтися позитивного результату у  питаннях ремонту, відновлення, заміни асфальтування та інших комунальних проблем, вивели Металургійний район на перше місце за їх кількістю серед інших районів міста з розрахунку на  10 000 чол. населення. Але не будемо зараз вдаватися у причини такої ситуації, адже вони мають як об’єктивне, так  і суб’єктивне підґрунтя. Хотілося б звернути увагу на інше, а саме на те, що криворіжці почали сприймати «Контакт-центр» не лише як засіб донесення до місцевої влади своїх проблем чи негараздів, а ще як новий шлях налагодження тісної комунікації з владою в умовах розвинутих ІТ-технологій  і, що найголовніше, в умовах  не на жарт бурхливої коронавірусної пандемії. Тепер для того, щоб навіть просто отримати консультацію, не потрібно вистоювати чергу, скажімо, в управління соціального захисту або Пенсійному фонді, дотримуючись при цьому усіх санітарних норм. Достатньо звернутися до  «Контакт-центру» за телефоном або на електронну пошту. До речі, такою можливістю в Металургійному районі скористалися вже 24 громадяни, які звернулися для отримання консультацій із соціальних питань. І вони всі отримали чіткі роз’яснення.

Тож, ми працюємо! І ми працюємо для ВАС!

09 жовтня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради