Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

БІГАТИ З ДОКУМЕНТАМИ МАЮТЬ ЦИФРИ, А НЕ ЛЮДИ!

Створено: 2019-10-09 17:03:52Оновлено: 2019-10-09 17:10:56

Сьогодні у виконкомі міської ради міським головою Юрієм Вілкулом проведено робочу нараду, на якій опрацьовано організаційні заходи з реалізації Указу Президента «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг» та відповідних постанов Уряду - органами місцевого самоврядування Кривого Рогу та територіальними підрозділами Міністерства юстиції, Державної міграційної та Державної податкової служб України.

Центральною владою визначено серед головних - ціль доступності всіх публічних послуг для українців - онлайн.

Для цього:

- планується проведення інвентаризації всих послуг, які надаються громадянам та бізнесу, щоби позбутися частково цих послуг, у т.ч. через оптимізацію держреєстрів;

- розвиток сучасних способів електронної ідентифікації особи;          

- створення єдиного зрозумілого порталу послуг.

Держава в смартфоні - для криворіжців - не новина, бо виконкомом Криворізької міської ради ще у 2010 році було створено Електронний Криворізький ресурсний центр.

Сьогодні - він і в смартфонах криворіжців, як мобільний додаток.

Серед основних його сервісів:

- 176 електронних інформаційних ресурсів міста з детальною інформацією про понад 16 тисяч об'єктів інфраструктури міста; вся інфраструктура мережі міського громадського транспорту із зупинками;

- програмний тематичний модуль: "Відкритий бюджет". А відтепер і бюджет міста на мапі! На ньому можна переглянути видатки розвитку в розрізі об’єктів будівництва, реконструкції і капремонта, а також по всих закладах бюджетної сфери, комунальних підприємствах, інших суб’єктах, кому спрямовуються бюджетні асигнування. І це – безапеляційно доводить прозорість Криворізької влади. Крім цього, інші модулі: "Путівник інвестора" "Бізнес-інкубатор", "Екомоніторінг", "Моніторинг ефективності впровадження Стратегічного плану розвитку міста",   5 аналітичних модулів,  15 рубрик з важливих питань для різних категорій запитувачів ("Абітурієнту", "Ветерани", "Візьми дитину в свою родину", "Соціальні допомоги", "Допомога держави з оплати ЖКП: субсидії+ калькулятор+приблизний розмір оплати" тощо).

І головне - можливість відкритого спілкування для громадян, підприємців із керівниками 785! міських підприємств, закладів, установ.

Є у нас і «Віза» в смартфоні - це мобільні додатки «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза», які доступні для безкоштовного завантаження власникам смартфонів. Цілодобово, у форматі 24/7, можливо зареєструватися в електронній черзі до ЦНАПу, отримати всю необхідну інформацію про «Візу», голосувати по актуальних для міста питаннях, викликати швидку МОБІЛЬНУ ВІЗУ до себе тощо.

Наш рідний Кривий Ріг - серед міст-лідерів України з електронного урядування та електронного самоврядування, а ще й з прозорості, відкритості та доступності (серед 13 міст обласного значення Дніпропетровщини, власний портал відкритих даних мають лише два міста: Кривий Ріг - власної розробки та Дніпро (на базі DKAN) – за даними команди “Дані міст”).

І це – передумова того, що з завданнями Президента і Уряду з діджиталізації ми впораємося вчасно і ефективно.

Бігати мають дані, а не люди: завдання Юрія Григоровича реалізуємо активно протягом останніх 3-х років. Бо це – економія часу, нервів і коштів криворіжців.

Виконком міськради приймав участь в урядовій презентації бренду цифрової держави #ДІЯ – онлайн сервісу державних послуг, яким буде зручно користуватися кожній людині. Нас запевнили, що до кінця осені онлайн система зручних держпослуг – як для громадян, так і для адміністраторів ЦНАПів – задіє! А тому, набирає обертів проєкт «Ваша DIGITAL «Віза», який синхронізуємо з DIGITAL-хвилею.

Починаємо з комплексної «9 в 1» послуги для батьків новонародженої дитини Є-МАЛЯТКО, а далі: ID-14 (ID картка разом з ІПН), Е-прописка, електронні пенсії, тощо.

Доречі, наша, пілотна в Україні, пакетна послуга «11 в 1» «Перші документи новонародженої дитини» запроваджена ще у 2017 році, є прообразом Є-МАЛЯТКО. Протягом цих років ми оформили біля 2500 таких пакетних послуг і одержали тільки подяки від криворіжців – батьків.

На нараді присутні керівники служб, які будуть задіяні в реалізації цих нових заходів, у тому числі Є-МАЛЯТКО, який стартує 1 січня 2020 року, відпрацювали взаємодію службовців, і що не менш важливо – питаннями медіапідтримки реформи. Бо навчання населення – замовників публічних послуг, діджитал навичкам і скілам - це також завдання №1.        

З пропозиціями щодо цифрової трансформації послуг для населення на нараді виступали керівники департаментів соціальної політики, у справах сім’ї молоді і спорту, управлінь з питань реєстрації, охорони здоров’я, інформаційно комунікаційних технологій, РАЦСів, міграційної та податкової служб.

 

Ми працюємо для Вас!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),

e-mail: [email protected],

http://viza.kr.gov.ua

09 жовтня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради