«Гаряча» лінія «Візи» 0-800-500-459 – консультуємо з будь-якої життєвої ситуації. Робимо процедуру отримання документів простою і зручною
Створено: 2018-10-09 13:33:01Оновлено: 2018-10-09 13:35:35
З початку року до «Гарячої» лінії ЦНАПу «Віза» 0-800-500-459 надійшло більше 6000 звернень, у тому числі за минулий тиждень 118 звернень, з них:
48% - паспортні питання;
14% - необхідність роз’яснення змісту адмінпослуг;
4 % - питання до ВІЗИ МОБІЛЬНОЇ;
3% - робота територіальних підрозділів та служб ЦНАПу
А 31 % – питання, що не стосуються повноважень ЦНАПу «Віза» (довідка про склад сім’ї, оформлення візи тощо).
Надаємо роз’яснення на окремі актуальні питання «Гарячої» лінії:
Заміна паспорта , непридатного до використання:
При заміні паспорта громадянина України, непридатного до використання, цей документ підлягає обміну. У зв’язку з тим, що 17 квітня 2016 року втратив чинність наказ МВС, який затверджував Порядок оформлення і видачі паспорта громадянина України у формі книжечки зразка 1994 року, потрібно отримувати виключно паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України» для обміну паспорта громадянина України, заявнику необхідно звертатися до територіального підрозділу Державної міграційної служби України, того району, де зареєстрована особа.
Звертаємо увагу, що згідно з нормативними документами, за цією послугою до Паспортних офісів «Візи» можуть звертатися громадяни, місце реєстрації яких в тому районі, де знаходиться офіс, а саме для мешканців:
Металургійного району – Паспортний офіс за адресою площа Молодіжна, 1;
Центрально-Міського району - Паспортний офіс за адресою вулиця Староярмаркова, 44;
Інгулецького району - Паспортний офіс за адресою проспект Південний, 1, Паспортний офіс за адресою вулиця Гірників, 19
Довгинцівського району – Паспортний офіс за адресою вулиця Дніпровське шосе, 11
Тернівського району – Паспортний офіс за адресою вулиця Короленка, 1а
Для цього заявник подає оригінали та копії таких документів:
- паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
- ідентифікаційний код;
- свідоцтво про одруження /розлучення/народження дітей (за наявності);
- довідку про реєстрацію місця проживання ( форма 13);
- квитанцію про сплату адміністративного збору.
Разом з тим, інформуємо Вас, що відповідно до Постанови КМУ від 02.11.2016 №770 та Наказу ДМС України від 03.11.2016 №280 вартість оформлення паспорта громадянина України (за терміном виконання процедури) у вигляді ID-картки становить:
20 робочих днів – 279 грн.;
10 робочих днів – 366 грн.
А за псування паспорта сплачується державне мито у розмірі 34 грн.
Заповнення згоди на збір та обробку персональних даних при оформленні закордонного біометричного паспорта:
Однією з умов оформлення документів для видачі біометричного закордонного паспорта є оформлення згоди суб’єкта на обробку та поширення його персональних даних, відповідно до ст.ст.11,14 ЗУ «Про захист персональних даних», а також надання згоди на отримання відцифрованих відбитків пальців рук та внесення до безконтактного електронного носія відцифрованих відбитків пальців рук відповідно до Порядку отримання, вилучення з Єдиного державного реєстру та знищення відцифрованих відбитків пальців рук особи.
Отримання витягу з Державного земельного кадастру:
Для спрощення процедури отримання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку виконкомом міської ради проведено організаційну роботу для надання витягів з Державного земельного кадастру безпосередньо адміністраторами Центру «Віза».
Для отримання витягу з Державного земельного кадастру у Центрі «Віза» (пл. Молодіжна,1, у залі №3, у «Земельному офісі» обладнано робочі місця адміністраторів №41 та №42, які підключено до Державного земельного кадастру), необхідно надати наступні документи:
- заяву встановленого зразка;
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
Документи подаються особисто заявником (уповноваженою особою заявника) або надсилаються поштою. Крім того, можливо замовити послугу в електронному вигляді через офіційний веб-сайт Держгеокадастру (www.land.gov.ua).
Сума адмінзбору складає 88 грн. 10 коп.
Приймальні дні директора департаменту адміністративних послуг Романовської Наталії Іллівни:
понеділок, вівторок., п’ятниця – з 09.00 до 12.00; з 13.00 до 15.00, кабінет № 151
(пл. Молодіжна, 1, приміщення ІІ-го корпусу виконкому міської ради).
Видача витягу з архіву БТІ:
Отримати витяг або довідку з архіву Бюро технічної інвентаризації можна, звернувшись до БТІ за адресою вул. Героїв АТО, буд.34. ( пн.-пт. З 08.30 до 17-30) або до представника БТІ в Центрі «Віза» в залі № 3 по вівторках та четвергах - з 09.00 до 15.00.
Для цього потрібно заповнити заяву та надати оригінали та ксерокопії таких документів:
- паспорту громадянина України;
- ідентифікаційного коду платника податків;
- документів, які підтверджують право власності на житло;
- технічного паспорту на квартиру (житловий будинок).
Для видачі довідки для оформлення спадщини – до вищезазначеного пакету документів додаються:
- запит нотаріуса;
- ксерокопія свідоцтва про смерть.
Довідка або витяг оформлюється на власника. Вартість такої довідки складає 167 грн. 40 коп. Строк видачі - 4 робочі дні.
Виплата та нарахування пенсії:
Процедуру виплати та нарахування пенсії здійснює Пенсійний Фонд України. За детальною інформацією можливо звернутися до представників відділів обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, які приймають в ЦНАПі «Віза» кожну середу з 09.00 до 15.00 або безпосередньо до територіальних відділів обслуговування громадян управлінь обслуговування громадян, взявши з собою паспорт громадянина України та ІНН.
Отримання «бебі-боксу» для немовляти:
З 1 вересня цього року українські сім’ї при народженні дитини почали отримувати від держави «пакунок малюка» або «бебі-бокс» – набір із двадцяти п’яти необхідних речей для новонароджених діток. Про це йдеться в Постанові Кабінету міністрів України.
«Пакунок малюка» є безповоротною адресною соціальною допомогою та видається на кожну дитину, незалежно від матеріального стану родини. Для його отримання потрібна лише довідка про народження дитини.
Матері, які народили дитину у вересні місяці поточного року, повинні отримати «бебі-бокс» протягом місяця з дня народження дитини в районних Управліннях праці та соціального захисту населення за місцем проживання. Для цього потрібні такі документи:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- свідоцтво про народження дитини;
- довідка з пологового будинку про те, що не отримали «пакунок малюка».
Матері дітей, народжених з 01.10.2018 року, отримують «пакунок малюка» у пологовому будинку після народження дитини. Станом на 09.10.2018 – такий «пакунок малюка» отримали вже 247 сімей міста.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
09 жовтня 2018