Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ У ВЕРЕСНІ

Створено: 2021-09-09 10:16:09Оновлено: 2021-09-09 10:20:15

На цьому тижні онлайн-консультації у Контакт-центрі 1520 провели  начальник управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради ІРИНА РИЖКОВА та заступник директора департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради  ОЛЬГА КАЛУГІНА.

06.09.2021 начальник управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради ІРИНА РИЖКОВА під час онлайн-прийому проінформувала про наступне.

  • Стажування  працівників, особливості оформлення.

          Чинне законодавство про працю не передбачає проходження стажування особою, яка бажає працевлаштуватися шляхом укладання трудового договору.

          Стажування в цілях придбання практичних навиків, необхідних для виконання посадових обов’язків, може бути організоване за наявності відповідного договору між роботодавцем, претендентом на посаду (безробітним) і державним центром зайнятості (ст. 35 Закону «Про зайнятість населення»).

          Студенти закладів фахової передвищої та вищої освіти, учні закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здобули професію (кваліфікацію) за освітньо-кваліфікаційним рівнем «кваліфікований робітник», освітньо-професійним ступенем «фаховий молодший бакалавр», освітнім ступенем «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр» та продовжують навчатися на наступному освітньо-кваліфікаційному рівні, мають право проходити стажування за професією (спеціальністю), за якою здобувається освіта, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, на умовах, визначених договором про стажування у вільний від навчання час (ст. 29 Закону України «Про зайнятість населення»).

          Можливість застосування стажування стосовно інших працівників є порушенням законодавства про працю. У разі необхідності перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається, застосовується випробування.

          Відповідно до ст. 26 КЗпП при укладанні трудового договору може бути обумовлене угодою сторін випробування з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається. Умова про випробування повинна бути застережена в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу. В період випробування на працівників поширюється законодавство про працю.

 

  • Проведення освітніх заходів для суб’єктів господарювання в умовах карантину.

Уряд продовжив карантин в Україні до 1 жовтня 2021 року.  Наразі на всій території України встановлений «зелений» рівень епідемічної небезпеки. В таких умовах під час масових заходів або відвідин приміщень всі учасники мають дотримуватись маскового режиму.  

           Дозволено проведення масових заходів за участю більш як 20 осіб (у разі проведення заходів за участю до 20 осіб організатор забезпечує дотримання між учасниками фізичної дистанції не менш як 1,5 метра). Крім того,  Постановою Кабінету Міністрів від 28 липня 2021 року №787 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року №1236» унесені коригування щодо карантинних обмежень. Зокрема, передбачено, що при встановленні «жовтого» рівня небезпеки відвідування закладів освіти здобувачами освіти та проведення в закладах освіти масових заходів (вистав, свят, концертів) за участю здобувачів освіти буде заборонено у разі відсутності у більш як 20% персоналу закладу освіти документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації. Тобто, в «жовтій», «оранжевій» та «червоній» зонах карантину заклади освіти усіх форм зможуть працювати лише за умови, що 80% і більше персоналу пройшло повну вакцинацію.

           У разі погіршення показників в певному регіоні та встановленні  «жовтої» зони потрібно буде дотримуватись маскового режиму, фізичної дистанції у 1,5 м, а також забороняється  проведення масових заходів за участю більш як 1 особи на 4 кв.м. площі будівлі або території. У «помаранчевій» та «червоній» зонах проведення масових заходів заборонено.

          Проведення освітніх заходів з питань підприємництва буде організовано з дотриманням установлених вимог у відповідній зоні карантину.

 

  • Завірення декларації про розміщення об’єктів бізнесу в е-форматі.

            У Центрі адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради (надалі – Центр «Віза»), запроваджено надання муніципальних послуг в електронному форматі, зокрема «Завірення декларації про розміщення об’єкта бізнесу»,  «Анулювання декларації про розміщення об’єкта бізнесу», а також «Реєстраціїя участі в муніципальних соціальних проєктах», «Припинення участі в муніципальних соціальних проєктах».

Для замовлення послуг в  онлайн режимі на вебпорталі Центру «Віза» (https://viza.kr.gov.ua) у розділі «Мій кабінет» необхідно:

- створити особистий кабінет за допомогою електронного цифрового підпису (надалі – ЕЦП) у вигляді файлового носія, токена, хмарного сховища, ID-карти, Mobile ID;

- перейти в кабінеті на вкладку «Муніципальні онлайн-послуги»;

- знайти підрозділ «Об’єкти бізнесу» (якщо необхідно отримати послуги «Завірення декларації про розміщення об’єкта бізнесу» або «Анулювання декларації про розміщення об’єкта бізнесу») і «Муніципальні соціальні проєкти» (якщо необхідно отримати послуги «Реєстраціїя участі в муніципальних соціальних проєктах», «Припинення участі в муніципальних соціальних проєктах»);

- обрати необхідну послугу і натиснути «Розпочати процес отримання послуги»;

- заповнити всі необхідні поля заяви;

- натиснути «Надіслати» і з’явиться повідомлення «Дані форми-заяви успішно записано!»;

- підписати дані, відправлені у формі-заяви з накладенням ЕЦП;

- натиснути «Отримати послуг».

На замовлення онлайн послуги витрачається від 5 до 10 хвилин. Це дозволяє економити час, кошти, сили, а в умовах карантину обмежити небажані контакти.

Слідкувати за станом замовленої послуги можна за допомогою вищезазначеного особистого кабінету  на вкладці «Мої замовлення».

Про результат надання послуги суб’єкт звернення дізнається з текстового телефонного повідомлення не пізніше другого робочого дня після відправлення заяви в е-форматі. При отриманні послуги «Завірення декларації про розміщення об’єкта бізнесу» передається декларація з електронним підписом керівника та печаткою управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради через вебпортал Центру «Віза» в особистий кабінет замовника послуги.


08.09.2021 як завжди затребуваними були питання до заступника директора департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради  ОЛЬГИ КАЛУГІНОЇ.

  • Я є особою з інвалідністю з дитинства І групи. Крім основної суми державної допомоги отримую також допомогу на догляд. Якщо моя донька буде за мною доглядати, то чи буде вона мати право на якусь допомогу?

На сьогодні діючим законодавством передбачено, що особа, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи (надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі), має право на призначення відповідної компенсації. При цьому не має значення, отримує чи ні особа, яка потребує догляду, державну допомогу на догляд.

Компенсація призначається органом соцзахисту за місцем проживання особи, за якою здійснюється догляд.

Розмір компенсації обчислюється як різниця між прожитковим мінімумом на одну особу в розрахунку на місяць, установленим законом на 1 січня календарного року (з 01.01.2021 – 2189,00 грн), в якому надаються соціальні послуги з догляду, та середньомісячним сукупним доходом фізичної особи, яка надає такі послуги, за попередні шість місяців, що передують місяцю подання заяви про згоду надавати соціальні послуги.

  • Чи дійсно на цей опалювальний період соціальні норми, на які призначається субсидія, буде знижено?

Фактично соціальні нормативи не знижуватимуться, а повернуться до докарантинного рівня. З 01.10.2021 при розрахунку житлової субсидії соціальні нормативи в регіонах, які знаходяться в зеленній та жовтій карантинних зонах, на електроенергію, газопостачання, водопостачання та водовідведення більше не збільшуватимуться на 50 %, як це відбувалося, починаючи з березня 2020 року, і враховуватимуться у розмірі:

1) електропостачання:

- у будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами - 110 кВт год. на сім’ю з однієї особи + 30 кВт год. на іншого члена сім’ї, але не більше 230 кВт год.                         (за наявності центр. постачання гарячої води);

- 130 кВт год. на сім’ю з однієї особи + 30кВт год. на іншого члена сім’ї, але не більше 250 кВт год. (за відсутності центр. постачання гарячої води);

- у будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами - 70 кВт год. на сім’ю з однієї особи + 30 кВт год. на іншого члена сім’ї, але не більше 190 кВт год.                        (за наявності центр. постачання гарячої води);

- 100 кВт год. на сім’ю з однієї особи + 30кВт год. на іншого члена сім’ї, але не більше 220 кВт год. (за відсутності центр. постачання гарячої води);

2) газопостачання:

- на газову плиту (приготування їжі і підігрів води) - 5,4 куб. м. на особу;

- на газову плиту і водонагрівач - 10,5 куб. м. на одну особу;

3) водопостачання та водовідведення:

- водопостачання - 3,6 куб. м. на одну особу;

- водовідведення – 3,6 куб. м. на одну особу.

  • Я маю статус учасника бойових дій та отримую пільги на оплату житлово-комунальних послуг. Суму призначеної пільги мені перераховували на Ощадбанк, який самостійно потім перераховував на підприємства. На початку вересня я написав заяву аби отримувати суму призначеної пільги готівкою на руки. Коли я отримаю першу виплату?

Відповідно до чинного законодавства, у грошовій готівковій формі пільга надається з місяця, що настає за місяцем подання заяви. У наведеному випадку, пільга готівкою нараховуватиметься, починаючи з жовтня, й виплачуватиметься при надходженні відповідного фінансування наприкінці жовтня – початку листопада поточного року.

 

Усі бажаючі мешканці мали можливість поспілкуватися та отримати відповіді і роз’яснення на свої питання.

 

 

09 вересня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради