Якість обслуговування мешканців міста – пріоритет в роботі органів місцевого самоврядування
Створено: 2021-08-09 16:26:18Оновлено: 2021-08-09 16:34:10
Минулого тижня Уряд прийняв постанову завдяки якій громадяни зможуть оцінювати якість послуг в ЦНАПах.
Кривий Ріг в цьому напрямку працює з минулого року. У 2020 році в місті запроваджено е-сервіс «Система оцінки якості обслуговування» з можливістю мешканцям міста оцінювати якість обслуговування в органах місцевого самоврядування, комунальних установах, закладах та підприємствах міста за допомогою QR-кодів. До е-сервісу внесено понад 3 тисячі інформацій, зокрема про структурні підрозділи виконкомів, послуги, персонал.
Мета сервісу – забезпечити ефективний зворотній зв’язок з владою шляхом запровадження персоніфікованої оцінки якості роботи працівників органів місцевого самоврядування, підпорядкованих підприємств, закладів, установ, засновниками яких є міська рада.
Голосування здійснюється за допомогою смартфонів або персональних комп’ютерів шляхом сканування QR-кодів, сформованих для персоналу.
Тож звернувшись до працівників органів місцевого самоврядування, ви зможете оцінити якість наданих послуг, сканувавши QR-код спеціаліста, який знаходиться на його робочому місці. Ваша оцінка є важливою для покращення роботи персоналу.
Поки що сайт працює в тестовому режимі.
А у ЦНАП «Віза» є ще й власне опитування щодо якості надання послуг, взяти участь у якому можна за допомогою QR-коду або на сторінці «Ваш контроль» у розділі «Зворотний зв’язок» вебпорталу Центру «Віза». Крім того, Центр «Віза» підключений до запровадженого Мінцифрою моніторингу та оцінки якості послуг, які надаються у ЦНАПах з використанням порталу Дія.
Ми працюємо для мешканців міста Кривого Рогу і завжди готові до співпраці.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою:
e-mail: [email protected]
Департамент соціальної політики
виконкому Криворізької міської ради
09 серпня 2021