ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ІНСПЕКЦІЇ З БЛАГОУСТРОЮ ТА ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Створено: 2021-07-09 16:05:49Оновлено: 2021-07-09 16:10:10
НАЧАЛЬНИК ІНСПЕКЦІЇ З БЛАГОУСТРОЮ
ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
АНДРІЙ НИЧИПОРОВ
- Про виконання заявок мешканців міста з питань, що відносяться до повноважень інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради.
Від мешканців міста до Контакт-центру м. Кривий Ріг з питань, що відносяться до повноважень інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради з початку липня 2021 року надійшло 23 заявки.
Із них:
12 заявок (52% від загальної кількості) стосуються відновлення благоустрою після виконання суб’єктами господарювання ремонтних робіт;
7 заявки (31%) надійшли з питань незадовільного санітарного стану контейнерних майданчиків, утворення стихійних сміттєзвалищ, неякісного прибирання;
4 заявки (17%) - інші питання (аварійний стан дитячого майданчика, демонтаж незаконно встановленого шлагбауму, спалювання сухої рослинності та покос карантинних рослин).
В ході опрацювання отриманих заявок працівниками інспекції здійснено перевірки з виїздом за вказаними адресами та направлено виконавцям робіт 12 приписів щодо відновлення благоустрою після виконання ремонтних робіт, 11 приписів щодо здійснення благоустрою та приведення території до належного санітарного стану, серед яких КП «Кривбасводоканал», АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» КМРЕМ, ТОВ «Комбінат благоустрою», ТОВ «Житлосервіс-КР», ТОВ «Сітісервіс-КР», ТОВ «Екоспецтранс» та інші суб’єкти господарювання.
Питання знаходиться на контролі інспекції з благоустрою, по завершенню термінів виконання приписів здійснюються перевірки.
Фото: контроль за виконанням приписів:
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ
КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІГОР ІЛЬЧЕНКО
- Про виконання заявок мешканців міста з питань, що відносяться до повноважень відділу з питань реклами виконкому Криворізької міської ради.
Від мешканців міста до Контакт-центру м. Кривий Ріг з питань, що відносяться до повноважень відділу з питань реклами виконкому Криворізької міської ради з початку липня 2021 року надійшло 3 заявки.
Із них:
2 заявки стосуються питання демонтажу рекламних конструкцій;
1 заявка надійшла з питань незадовільного стану території навколо рекламної конструкції, а саме залишеного після заміни банеру його залишків;
В ході опрацювання отриманих заявок працівниками відділу було встановлено, що 2 заявки, які стосуються демонтажу рекламних конструкцій, не можуть бути виконанні у зв’язку з тим, що рекламні конструкції розміщені відповідно до дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Заявка щодо незадовільного стану території навколо рекламної конструкції, а саме залишеного після заміни банеру його залишків, була виконана, залишки банеру були прибрані власником рекламного засобу.
09 липня 2021