Що робив у Кривому Розі начальник Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро)?
Створено: 2020-07-09 11:21:29Оновлено: 2020-07-09 11:26:20
8 липня з робочою поїздкою у Кривому Розі перебував начальник Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро) – Легостаєв Іван Миколайович.
Довідка: В рамках реформи Мін’юсту України Південно-Східне міжрегіональне управління об’єднало управління 3-х областей – Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградської.
30 червня поточного року міським головою Юрієм Вілкулом та Іваном Легостаєвим було узгоджено рішення, предметом якого є організація співробітництва у сфері надання адміністративних послуг.
Довідка: Перший Меморандум про співпрацю між виконкомом міської ради та колишнім Дніпропетровським обласним управлінням юстиції було підписано у 2016 році.
Ознайомлення з заходами реформи адмінпослуг у Кривому Розі розпочалась з відвідування одного з 41-го офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу – флагман-офісу ЦНАПу «Віза» (пл. Молодіжна,1).
Сьогодні, з 407 публічних послуг, які ндаються через ЦНАП «Віза» - 71, це ті, суб’єктом надання яких є саме юстиція.
Серед «асортименту» послуг, вони на другому місці, після соціальних. Окрім того, ЦНАП «Віза» є фронт-офісом послуг державних реєстраторів виконкому міської ради (реєстрація бізнесу, нерухомості). Щоби було комфортно мешканцям, суб’єктам господарювання одержувати ці послуги мають бути чіткі стандарти їх надання, відкрита, прозора інформаційна політика.
В умовах карантину є певні складнощі в роботі, викликані санітарними вимогами. Незважаючи на зручні е-сервіси надання ряду послуг, мешканці обирають контактний прийом до ЦНАПу через попередній запису в електронну чергу і це викликає певне незадоволення (бо черга – це завжди незадоволення).
Адміністратори ЦНАПу звернулись до начальника управління юстиції з пропозиціями вдосконалення програмного забезпечення Держреєстрів бізнесу, нерухомості та актів цивільного стану – для спрощення роботи з ними, як і службовцям, так і мешканцям.
На робочій нараді за участю міського голови Юрія Вілкула – обговорювали питання ефективності спільних проєктів, заходів з реформування адмінпослуг, протидії корупційним ризикам службовців, взаємодії з відділами державної виконавчої служби управління юстиції з питання стягнення заборгованості до бюджетів за рішенням судів, тощо.
Іван Легостаєв відзначив: «У Криворізьких офісах послуг працюють фахівці високого рівня. Я впевнився, що тут, на місцях, службовці чітко усвідомлюють, що покликані служити людям. І лише спільна робота може бути найбільш ефективною в опрацюванні законодавчих ініціатив».
Робоча поїздка завершилась після наради з держреєстраторами виконкому міської ради в офісі управління з питань реєстрації (майдан Праці,1).
Наші державні реєстратори відповідно до Наказу Мін’юсту від 03.06.2020 №1846/5 «Про заходи щодо додаткової ідентифікації державних реєстраторів під час проведення реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно» одержали засоби додаткової ідентифікації при проведенні реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Це дуже важливо в умовах заходів Мінюсту з протидії рейдерству.
Ми вдячні начальнику Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Дніпро) Івану Легостаєву за ефективну робочу поїздку до нашого міста та увагу до ініціатив і проєктів виконкому Криворізької міської ради.
09 липня 2020