МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
Створено: 2020-06-09 15:20:13Оновлено: 2020-06-09 15:21:45
За допомогою мобільного додатку "Мій Кривий Ріг – Smart City" мешканці міста зі смартфонів мають можливість задати питання, повідомити про проблему. На сторінці свого ж електронного звернення отримати відповідь, це зручно та допомагає економити час.
При написанні електронного звернення є можливість вказати на мапі місце проблеми, зазначивши її адресу або геодані вашого мобільного пристрою.
Швидко та зручно за допомогою власного мобільного гаджету, є можливість "Задати питання, Повідомити про проблему" встановивши додаток "Мій Кривий Ріг – Smart City", що доступний для систем Android та iOS.
09 червня 2020